استاندار یزد: همت و همراهی مردم با مسئولین بافق سبب حمایت بیشتر مسئولین استان خواهد شد

محمد علی طالبی در جمع خبرنگاران بافق در خصوص آینده بافق بیان داشت:  مردم بافق اگر همت داشته باشند و مسئولین را همراهی کنند و اجازه دهند مسائل مربوط به شهرستان با الویت در راستای توسعه هر چه بیشتر دنبال شود،بدون شک مسئولین استان بیشترین حمایت را از این شهرستان خواهند داشت .

محمد علی طالبی استاندار یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بافق در خصوص مرزهای جغرافیایی شهرستان بیان کرد: ۳۵ نقطه در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت در حال بررسی نهایی است و امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد،در خصوص دیگر مسائلی که شهرستان بافق با اردکان و بهاباد دارد، موضوع به وزارت کشور محول شده تا تیم کارشناسی اعزام و مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

طالبی پیرامون کمبود نیرو در ادارت شهرستان اظهار کرد: این مشکل در تمام دولت و استان وجود دارد که در شهرستان کمتر دیده می باشد اما از فرماندار بافق می خواهم وضعیت را بررسی و گزارشی را ارسال کند تا پیگیری های لازم از سوی سازمان امور اداری استخدامی انجام گیرد.

وی در خصوص آینده بافق نیز بیان داشت:  مردم بافق اگر همت داشته باشند و مسئولین را همراهی کنند و اجازه دهند مسائل مربوط به شهرستان با الویت در راستای توسعه هر چه بیشتر دنبال شود،بدون شک مسئولین استان بیشترین حمایت را از این شهرستان خواهند داشت .

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل