یخ یزدی‌ها باز می‌شود

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از افزایش سه تا پنج درجه‌ای دمای هوای استان در روزهای آتی پس از چند روز تقریباً یخبندان خبر داد.

«سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی امروز چهارم آذرماه در یزد، اظهار کرد: آسمان یزد امروز بعد از ظهر نیمه ابری و برای امشب ابری با احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از روند افزایشی دمای یزد از فردا تا پنجشنبه هفتم آذرماه خبر داد و گفت: فردا آسمان استان کمی ابری و با افزایش تدریجی سه تا پنج درجه‌ای دما خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: وضعیت آب و هوایی استان یزد در روز پنجشنبه همین هفته گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده به ویژه در ارتفاعات خواهد بود.

وی با اشاره به نوسان دمای امروز شهر یزد نیز تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمایی استان، دمای بیشنه امروز ۱۱ درجه، فردا ۱۳ درجه و پس فردا به ۱۶ درجه سانتی‎گراد خواهد رسید.

این مسئول از افزایش یک درجه‌ای دمای کمینه شبانگاهی یزد هم خبر داد و گفت: پیش بینی شده است که امشب دمای کمینه در شهر یزد، به دو درجه سانتی‌گراد و فردا به ۳ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا کند.

میرحسینی در پایان از مناطق نیر و بیداخوید در شهرستان تفت و اسفندآباد در شهرستان ابرکوه به عنوان سردترین نقاط یزد با دمای پنج درجه زیر صفر طی شبانه‌روز گذشته یاد کرد و گفت: بافق نیز در ۲۴ ساعت گذشته با دمای بیشینه ۱۵ درجه گرمترین منطقه استان یزد بوده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل