تلاش دانش آموزان و معلمان بافقی در روزهای تعطیلی مدارس

ژل ضدعفونی طبیعی جدید با قدرت ضدعفونی بالا بدون مواد نگهدارنده و شیمیایی توسط دانش آموز بافقی ساخته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از آنجائیکه ضدعفونی کردن دستها برای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار مهم است  پس ساخت ترکیب مناسب ، طبیعی و قوی  برای ضد عفونی دستان حائز اهمیت می باشد .

” رضا برزگری ” دانش آموز کلاس دهم ریاضی مدرسه نمونه امام رضا (ع) شهرستان بافق گفت : در ساخت این ماده ضد عفونی از ترکیب طبیعی  ژل آلوئه ورا،الکل طبی ۹۶ درصد و مواد دیگری استفاده شده است.

گفتنی است این ترکیب خلاقانه در پژوهشسرا مفیدی بافق و با همکاری محمد رنجبر  بافقی مدیر پژوهشسرا، طیبه دهقان زاده بافقی همکار فرهنگی و علی نادری زاده دبیر پژوهشسرا ساخته شده است .

همچنین روش  ساخت این ترکیب را از طرف پژوهشسرا به تمامی گروه های دانش آموزی و همکاران فرهنگی به صورت مجازی آموزش داده خواهد شد.

آموزش غیر حضوری دانش آموزان توسط معلمان بافقی

با توجه به ضرورت تعطیلی مدارس جهت پیشکیری از شیوع کرونا در بین دانش اموزان و فرهنگیان،آموزش به صورت غیر حضوری در بافق توسط معلمان صورت می گیرد .

برای جبران وقفه آموزشی و جلوگیری و افت تحصیلی دانش آموزان آموزشگاه‌های شهرستان بافق، معلمان و دبیران این مدارس اقدام به راه اندازی گروه هایی در فضای مجازی جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ، ضبط فیلم، تدریس و نشر آن در گروه‌های دانش آموزی، معرفی سایت و کانال‌های معتبر کردند تا در هموار کردن مسیر آموزش یاری‌گر هم باشند .

تحقیق زندگی نامه در موردیکی از افراد موفق درس هدیه های آسمانی و ارسال به معلم، ضبط ویدیو خواندن سوره و پیام قرآنی توسط دانش آموز، ضبط فیلم از نمونه درس تشدید و ارسال صوت ورزش صبحگاهی هر روز صبح برای دانش آموزان از نمونه فعالیتهای این مدارس می باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل