” ای سی” آب بعد از تابستان افزایش خواهد داشت

به گزارش هفته نامه افق کویر، ” جواد فلاح” رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافق در تماسی تلفنی به سوالات مطرح شده از سوی خبر نگار ما؛ پاسخ داد.
افق کویر: علت شوری آب شرب در شهرستان بافق چیست؟
جلسه ای با فرماندار و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی برگزار و اولین مشکل که بحث کیفیت آب بود؛ مطرح شد. به این علت که؛ تخصیص آب انتقالی در بافق کاهش یافته و در گذشته به میزان ۷۷ لیتر در ثانیه و اکنون ۵۵ لیتر در ثانیه شده است. چون به تناسب مصرف افزایش یافته تخصیص در تمامی نقاط کاهش یافته و همچنین در تابستان که مصرف آب بالا می باشد به اجبار باید؛ چاه‌های آب صدرآباد را روشن نموده تا به بهتر شدن و کیفیت آب اثر بگذارد.
افق کویر: شیرهای الکترونیکی پایین نصب شده؛ و قرار دادن ظروف برای برداشتن آب مشکل است، آیا امکان تغییرات وجود دارد؟
در این خصوص با نصاب شیرها؛ صحبت به عمل خواهد آمد.
افق کویر: میزان “ای سی” آب در سطح شهرستان چقدر است؟
“ای سی” آب ۱۷۰۰ الی۱۶۰۰ است و تا یک ماه دیگر میزان “ای سی” به علت پایین آمدن مصرف آب به ۱۲۰۰ خواهد رسید. همچنین چاه های آب که دارای کیفیت پایین هستند خاموش خواهد شد تا ای سی افزایش یابد. بعد از تابستان ای سی افزایش خواهد یافت.
افق کویر:علت کاهش فشار آب در شهرک سپاه، بلوار امام خمینی وخیابان مهدیه چست؟
شهرک سپاه دارای بالاترین فشار آب است و هیچ مشکلی ندارند. شهرک منابع طبیعی و مسکن مهر همانند شهرک سپاه می باشد. خیابان امام خمینی جنب آتش نشانی؛ بازرسی صورت گرفته و مشاهده شده که ۱ الی ۲ کوچه قطر لوله های آب پایین می باشد و جهت تعویض لوله های آب برنامه ریزی انجام شده است. در خصوص خیابان مهدیه مشکل خاصی جهت انتقال و اجرا یک خط از میدان آهن شهر تا میدان ذکات وجود دارد و جزء پروژه‌های پیشنهادی این اداره است.

سارا شفیعی

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل