فضای جذاب و متفاوت با یاقوت

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ غذا خوری یا رستوران یاقوت با فضای سنتی در شهر بافق است که محلی برای حضور افراد و مسافران است در این محل غذاها بر روی آتش با سوخت چوب و هیزم طبخ و عرضه می‌شود. معماری فضای رستوران به سبک سنتی طراحی شده و با مواد اولیه سالم و سبزیجات معطر پخت غذا انجام می شود . به همین منظور خبرنگاران ما با موسس و مدیران این غذاخوری ” محمدرضا روحانی» و «کارگر” به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید.

“محمدرضا روحانی” مدیر داخلی مرکز ترک اعتیاد پیام آوران بافق گفت: سال ۱۳۹۰ با مجوزهای سازمان بهزیستی «مرکز اردوگاه ترک اعتیاد پیام آوران» را در شهرستان بافق تاسیس نموده و تاکنون این فضا عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق بوده است.

ایجاد اشتغال برای افرادبهبود یافته
وی ادامه داد: برای ادامه فعالیت اردوگاه و ایجاد شغل برای کسانی که به این مرکز مراجعه می کنند کسب و کار راه انداخته و با این هدف هزینه های مرکز نیز تامین شود و افراد بهبود یافته در جامعه مشغول به کار می شوند، همچنین ما این افراد را حمایت می نماییم.
روحانی افزود: حدودا سال ۱۳۹۲ یک نانوایی تنوری در سطح شهر راه اندازی گردید که پنج نفر از بهبود یافته ها در این نانوایی مشغول به کارهستند.
وی گفت: درسال ۱۳۹۷ با مجوزهایی که گرفته شد یک طرح جمع آوری زباله خشک شروع نموده که این بخش نیز در این چند سال فعال است و ۶ نفر مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم مشغول هستند و در مرحله دوم دستگاه خردکن پلاستیک و مقوا، دستگاه پرس، دستگاه شست وشو، رنگ بندی خریداری شده است.
مدیر داخلی این مرکز بیان کرد: سال ۱۳۹۹ داربست فلزی راه انداخته و ۴ نفر از افراد بهبود یافته کمپ مشغول به کار هستند و این افراد در کار موفق هستند.

از فضای غذاخوری یاقوت با مدیریت جدید لذت ببرید
وی عنوان کرد: یک سال و نیم است که غذاخوری یاقوت تاسیس شد و به مدت یکسال این رستوران به اجاره رفت و در حال حاضر مدیریت این فضا به عهده خودمان می باشد. در این جا ۵ نفر مشغول به کار هستند و اکنون بیمه همه افراد پرداخت می گردد.
روحانی در خصوص خدمات غذاخوری یاقوت گفت: صبحانه ،ناهارو شام در این فضا تهیه می شود و مشتریان عزیز می توانند از این خدمات استفاده کنند؛ بیشترین مراجعه کنندگان به علت قرارگرفتن این محل درکمربندی شهدای سنگ آهن مسافران و عموم می باشند علاوه بر آن سفارشات تلفنی و حضوری نیز انجام می شود.

دیزی هیزمی متفاوت در رستوران یاقوت
وی از خدماتی که در رستوان یاقوت ارائه می شود بیان کرد: غذای رستوران همه سنتی است و غذا بر روی آتش طبخ می شود. دیزی این رستوران مورد توجه مشتری ها قرار گرفته است زیرا بر روی آتش پخته و گوشت گوسفند استفاده می شود

فضای جذاب و متفاوت در رستوران یاقوت
وی عنوان کرد: سعی شده است که فضای مناسبی ایجاد شود و برای مراجعه کنندگان جذاب و متفاوت باشد بنابراین برای فضای رستوران از گل و گیاه زیادی استفاده کرده ایم.
وی در ادامه اضافه کرد: این غذاخوری دارای فضای است که می توان مراسمات و جشن ها در آن برگزار شود مانند جشن تولد وما از این فضا برای جشن تولد پاکی مراجعه کنندگان به مرکز استفاده می کنیم و سعی بر این است که در رستوران موسیقی زنده نیز داشته باشیم.

نشانی: بافق : میدان غدیر کمر بندی سنگ‌آهن ساعت کاری: ۲۴ ساعته شماره تماس:   ۰۹۱۳۲۵۵۳۰۸۰

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل