فرماندار بافق، پیرامون تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی جدید بافق: همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ ” ابوالقاسم دهقان” فرماندار شهرستان بافق در حاشیه آئین جشن پهلوانی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی گفت: در باره تکمیل بیمارستان، مسئولین وقت، در سالیان متوالی، قول اتمام آن را به مردم داده اند؛ اما به دلایل مختلف که دلیل برجسته آن، عدم برنامه ریزی مناسب از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی بوده است، وی افزود: این بیمارستان جهت بیمارستان ولیعصر(عج) با توسعه ۳۶ تخت بوده است و کد اعتباری که به آن تعلق نگرفته است.

از لحاظ اعتباری هچ گونه مشکلی وجود ندارد
وی بیان کرد: سال جاری با توجه به نظر مثبت استاندار و دستور اکید وی مسائل مالی تامین شد و بخشی از آن نیز از سوی شهرستان پرداخت می شود و از لحاظ اعتباری هچ گونه مشکلی وجود ندارد و تنها همت مسئولین بهداشت درمان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد که بر کار پیمانکار که از ابتدا مناسب نیز نبوده است، نظارت نمایند و مدیریت لازم صورت بگیرد.
وی عنوان کرد: ۱۰۰ میلیاردتومان به دستور استاندار برای تکمیل بیمارستان تجویز شده است.

همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد را می طلبد
وی افزود: باید پیمانکار با قدرت هر چه تمام تر به میدان آید و با ۴۰ کارگر نمی توان کار را زود پیش برد باید ۲۰۰ نفر در قسمت های مختلف بیمارستان مشغول به کار شوند تا به نتیجه رسید و این بیمارستان باید در کمتر از یک سال به پایان برسد و همت مسئولین بهداشت و درمان را می طلبد.
فرماندار بافق در مورد دودرصد فروش معادن گفت: دودرصد فروش معادن که اختصاص به شهرستان بافق دارد مربوط به مسائل عمرانی و آبادانی شهر و روستا است و بخش اعظمی از این دو درصد به شهرداری و روستاها و فعالیت های فرهنگی و آموزش و پرورش و مرمت و بازسازی مدارس تعلق دارد.

همه سهم خود را دریافت نمودند
وی افزود: این دو درصد باید به حوزه های مربوطه پرداخت شود و همه سهم خود را دریافت نمودند.
وی بیان کرد: کلیه معادن مکلف و موظف هستند دو درصد را پرداخت نمایند و با قدرت، استاندار دستور داده‌اند که باید همه معادن طبق قانون این دو درصد را پرداخت نمایند و دیوان محاسبات بر آن نظارت دارد.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اعلام کرد: آغاز عملیات اجرایی قلب پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی /انعقاد قرارداد تامین ماشین‌های تولید بریکت پروژه کارخانه آهن اسفنجی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: با