توجه نوجوانان به استعدادهای خود به جای گردش در فضای مجازی

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ نمایشگاه آثار نقاشی رنگ و روغن بر روی چوب روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه افتتاح گردید و به مدت ۲ روز این نمایشگاه در ” کتابخانه محمد مفیدی” پابرجا بود که خبرنگار ما به سراغ هنرمند نوجوان ۱۶ ساله ” محمد حسین امینی” رفته و با او به گفتگو پرداخت که در ادامه می خوانید:
“محمد حسین امینی”۱۶ ساله ساکن شهرستان بافق گفت: بنده تحصیل خود را در رشته کامپیوتر در دبیرستان بافق انتخاب نمودم. وی ادامه داد: پدرم از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در کتابخانه عمومی مشغول به کار شد؛ از کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشتم، وقتی پدر بنده متوجه علاقه من شد برگه های باطله را از محل کار به منزل می آورد و من اوقات فراغت خود را با نقاشی کشیدن پر می کردم.


وی افزود: ۱۳ سالگی در کلاس های نقاشی ثبت نام کردم و در کنار استادم نقاشی را به طور کامل و حرفه ای آغاز نمودم. به دلیل هزینه های سنگین یا در دسترس نداشتن بعضی از وسایل نقاشی چندین بار تصمیم گرفتم این رشته را رها نمایم؛ اما به درخواست استادم” صدیقی مقدم” و امیدواری های او این مسیر را ادامه دادم و تا به الان که با یاری خداوند توانستم طرح های بزرگتری را به نمایش بگذارم.
امینی اضافه کرد: کار روی تخته سه لایه با رنگ و روغن است که ۵۵ اثر در این نمایشگاه برای بازدید همشریان قرار گرفته است.
وی درخواست خود از مسئولین را این گونه بیان کرد: از مسئولین خواستارم وام برای هنرمندان در نظر داشته باشند که هنرمندان بتوانند آثار و استعداد های خود را بروز دهند.
وی عنوان کرد: توصیه که به نوجوانان همسن و سال خود دارم تحصیل را در کنار هنر ادامه دهند و اوقات فراغت خود را در فضای مجازی صرف نکنند و به استعداد های خود توجه نمایند.
وی در پایان اظهار کرد: ابتدا از خانواده خود و همچنین از مسئول کتابخانه عمومی که بنده را حمایت نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل