۱٫۵میلیارد دلار ازکالای آرایشی بهداشتی بازار ، قاچاق است

آبادان – ایرنا – معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آمار قاچاق کالا را نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد، گفت: چیزی حدود ۱٫۵ میلیارد دلار از کالاهای بهداشتی و آرایشی در بازار کشور، تقلبی و قاچاق برآورد می شود.

به گزارش ایرنا مهدی پیرصالحی روز جمعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ایران گاز متیکا در آبادان در جمع خبرنگاران توجه به بارکد و کد رهگیری محصولات را ضروری خواند و گفت: شرکت ها و مصرف کنندگان باید به بارکد و کدرهگیری محصول توجه کرده و استعلام لازم را از طریق آن بارکد انجام دهند وحتما از سلامت محصول اطمینان حاصل کنند.
وی درخصوص کمبود دارو در کشور گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نداریم و در نوروز ۹۸برای تمام مراکز درمانی و خدماتی و داروخانه ها، داروهای مورد نیاز تهیه شده و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
پیرصالحی افزود: در نوروز ۹۸ علاوه بر خدمات رسانی داروخانه های شبانه روزی پیش بینی کردیم داروخانه های روزانه نیز بتوانند به داروخانه های شبانه روزی کمک کنند و داروهای مورد نیاز به مردم ارائه شود.
نمایشگاه بین المللی فرآورده های آرایشی – بهداشتی منطقه آزاد اروند جمعه با حضور رئیس سازمان غذا و دارو در هتل کاروانسرای آبادان گشایش یافت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل