رئیس هیئت امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق خبر داد:جمع آوری ۱ میلیارد و پنجاه و پنج میلیون و چهارصد و نود و یک هزار و پانصد ریال نذورات مردمی از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق

در مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق مبلغ یک میلیارد و پنجاه و پنج میلیون و چهارصد و نود و یک هزار و پانصد ریال نذورات شامل مبلغ نقدی، کارت خوان و طلا از آستان مقدس جمع آوری شد.

 

IMG_20190503_130654_258
رئیس هیئت امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی و همکاری زائران و مردم گفت:بزودی مناقصه حسینیه مجاور آستان با در نظر گرفتن سازه ساختمان که معماری سنتی و اسلامی است و شرایط خاص دارد برگزار می شود.

IMG_20190503_130658_189
سید سعید حسینی با بیان اینکه برای همگن سازی و مرمت حسینیه بار مالی قابل توجه ای متقبل شدیم اظهار داشت: کف این مکان به دلیل آسایش نمازگزاران با آستان مقدس هم سطح می شود.

وی به ساخت صحن جواد الائمه (ع) اشاره کرد و یادآور شد: شبستان با هزار مترمربع زیر بنا و با تخصیص۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار در جوار صحن آستان برای ایام محرم به بهره برداری می رسد.

IMG_20190503_130701_851
رئیس هیئت امنا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق اشاره ای به سامانه اموال و دارایی امامزاده کرد و بیان داشت: زمین منزل مسکونی بعد از ۱۲ سال شناسایی و به امامزاده بازگشت این منزل تاکنون مشخص نبود تحت چه شرایطی اجاره داده می شده است.

حسینی همچنین به ساماندهی مغازه های ضلع غربی امامزاده اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری میراث فرهنگی درب ها تعویض و با این روند درآمد و کسب و رونق و همچنین اجاره بها افزایش یافت.
IMG_20190503_130700_449
حسینی افزود:افرادی که به هر نحوی خواسته یا ناخواسته اموال و دارایی آستان را مورد تعارض قرار داده اند برای حل مسائل شرعی و تعیین تکلیف به اداره اوقاف مراجعه کنند.

وی به برگزاری مزایده زمین ها خاص آستان اشاره و خاطر نشان کرد:با اجازه نماینده ولی فقیه این زمین ها با
احداث کارخانه و ایجاد اشتغالزایی تبدیل به احسن می شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل