عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آهن: موافق تیم داری در سطح برتر کشور نیستیم

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابراهیم تفکری، عضو شورای شهر بافق و همچنین عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای شوراهای شهر و روستا به پرسشهای مطرح شده این نشریه پاسخ داد.
افق کویر: با توجه به اینکه یکی از اعضای شورای شهر و فعالان ورزشی عضو هیئت مدیره باشگاه شده چه برنامه ای برای این باشگاه دارید؟
برخی از افراد فکر می کنند از سوی هیئت فوتبال عضو هیئت مدیره گردیدم؛ درصورتیکه سالهای قبل هم از شورای شهر یک نفر در هیئت مدیره بود و این به نفع شهرستان است؛ چراکه ورزش شهرستان نیاز به باشگاه آهن دارد، باشگاه آهن نیز نیاز به ورزش شهرستان، چون می تواند ورزشکارها را جذب کند و در مسابقات کشوری از آنها استفاده نماید. هدف مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی افزایش تعامل بین ورزش شهرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن می باشد. از لحاظ زیر ساختی موضوعاتی با سرپرست شرکت سنگ آهن مطرح گردید که هفته آینده مصوب خواهد گردید؛ در مجموع با این هیئت مدیره به ورزش قهرمانی شهرستان خوش بین هستم.
افق کویر: سال های گذشته باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بر روی فوتبال و هندبال متمرکز شده بود؛ آیا هیئت مدیره جدید قصد تیم داری دارد یا خیر؟
هیئت مدیره موافق تیم داری در سطح برتر کشور نیست به علت اینکه هزینه های بالایی دارد؛ مسلماً در این زمینه تکیه بر ورزشکار بومی نمی توان داشت و مجبور هستیم ورزشکار خارج از شهرستان دعوت کنیم؛ کما اینکه سابقه داشتیم و هزینه های زیادی درخصوص تیم داری انجام دادیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم؛ اما هدف هیئت مدیره فعلی این هست که زیرساخت آماده شود و در مرحله بعد بر روی پایه های تیم های هندبال، فوتبال و رشته های دیگر تمرکز خواهیم داشت. هیئت مدیره و باشگاه آهن با کمک اداره ورزش و جوانان برای هر رشته‌ای که ورزشکار داشته باشد سرمایه گذاری می کند.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: آشنایی در فضای