نواقص کمربند شمالی رفع نگردیده است

به گزارش هفته نامه افق کویر، محمد صالح عابدی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در گفتگو با هفته نامه افق کویر در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت پل رودخانه شور به کجا رسیده است گفت: ساخت راهها وظیفه اداره راه و شهرسازی است و وظیفه راهداری نگهداری از راه می باشد. پل رودخانه شور، بخش جدید آن که در حال ساخت می باشد در دست اداره راه وشهر سازی می باشد. پل قدیم رودخانه شور که در دست راهداری است با ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار طی سه ماه گذشته مرمت و بازسازی شده است.
مهندس عابدی در پاسخ به این پرسش که سرانجام کمربند شمالی به کجا رسید؟ افزود: به دلیل نواقصی که وجود دارد تا به امروز کمربند شمالی را تحویل نگرفتیم، باید کار نصبتابلوها، آسفالت معابر و راههای دسترسی به کمربندی شمالی سامان دهی شود؛ چراکه هر چاهی یک راه دسترسی دارد هر زمانیکه شرکت سنگ آهن مرکزی این نواقص را رفع نماید اداره راهداری کمربند شمالی را تحویل خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این پرسش که در مسیر جاده بافق- یزد قبلاً تابلوهای هشدار و برخی از اذکار وجود داشت که در حال حاضر این تابلوها جمع آوری شده است چه توضیحی در این باره دارید؟ تصریح کرد: هیچ کدام از تابلوهای موجود در طول مسیر بافق – یزد جمع آوری نشده است و این اداره در سال جاری برای تعویض و نصب تابلوهای جدید اقدامات و اعتبارات زیادی اختصاص داده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا محدوده جاده بافق- نوق خط کشی و علامت گذاری آن تکمیل شده است یا خیر؟ گفت:آن قسمتی که به تازگی افتتاح شده است خط کشی و علامت گذاری آن انجام شده است.

معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل