امام جمعه بافق: لازمه بقای نظام، اقتدار است

امام جمعه بافق گفت: اقتدار مهمترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان دین و نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز شهرستان با اشاره به دیدار مسئولان حج و زیارت با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان گفت: جمهوری اسلامی در قالب مردم سالاری یک راه نو و جدیدی را مطرح کرده که این راه، مردم سالاری دینی است.

او افزود: مردم سالاری دینی، آرمان ها و ارزش های انقلاب را در نظر دارد و با بالندگی جلو می رود و جهان در برابر این حرکت خیره شده و استکبار جهانی در مقابل اهداف انقلاب اسلامی ایران عصبی شده و نمی تواند کاری بکند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: مقاوم بودن مسلمانان و ایستادگی انها علت عصبانیت استکبار جهانی و دشمن است و آنچه نظام برای مردم به عنوان حرکت نو معرفی کرده باید به حاجیان معرفی شود و بهترین فرصت برای انتقال پیام نظام جمهوری اسلامی، حج است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: امروز ایران به یکی از کشور های الهام پذیر در دنیا تبدیل شده است.

او همچنین لازمه بقای نظام را اقتدار بیان کرد و افزود: اگر قدرتمند شویم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد که لازمه نخست این قوی شدن در حیطه فرهنگی است.

امام جمعه بافق ادامه داد: روز به روز از نظر نظامی، فرهنگی و .. قدرتمند می شویم.

حجت الاسلام سلیمانی مدیریت کشور در برخی از حیطه ها را ضعیف برشمرد و گفت: اکثر مشکلات کشور از این مدیریت های ضعیف نشات می گیرد اما ما میتوانیم از سرمایه های کلان کشور بهره بگیریم و قدرتمند شویم.

او به مقاومت در بیرون از مرز ها اشاره کرد و افزود: سپاه قدس سپاه بزرگی است و در مقابل تمام قدرت ها ایستاده اند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: امروز نظام ما در مقابل استکبار و رژیم صهیونیست ایستاده و هرچه سریعتر ضربه های خود را به دشمن وارد می کند.

حجت الاسلام سلیمانی به سفر حجت الاسلام درویشیان رئیس بازرسی کل کشور اشاره کرد و گفت: موضوع اولی که با ایشان مطرح شده مرز جغرافیایی بافق و مسئله دوم خوراک سنگ آهن است که معادن کوچکی در اطراف داریم نباید تقسیم شود و باید بدون تقسیم در اختیار شرکت سنگ آهن مرکزی قرار گیرد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اخلاص همراه با نیت در نماز تاکید کرد و گفت: در همه کارها اخلاص باید سرلوحه باشد و زهد و تقوا همراه با پاکی درونی است‌.

قرار گیری در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) و لزوم کمک همگان از جمله شرکت ها و سرمایه گذاران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل