واگذاری ۷۵ مسکن مددجویی در ایام‌الله دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان یزد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۷۵ مسکن مددجویی به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،علیزاده با بیان اهمیت توجه به تأمین مسکن برای محرومان و مددجویان تحت حمایت گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۷۵ مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و یزد به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه شش میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان برای ساخت این واحد‌های مسکونی هزینه شد، افزود: عملیات کلنگ زنی سه واحد مسکونی مددجویی در شهرستان‌های تفت و مهریز با اختصاص ۲۴۰ میلیون تومان نیز در ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه حل مشکل مسکن نیازمندان بدون مشارکت و همراهی خیران دشوار است، افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویی کمک کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.
علیزاده تصریح کرد: زیربنای واحد‌های مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان و مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین می‌شود.
وی یادآور شد: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته هشت میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، زکات، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت برای ارائه ۲۰۷۸ مورد خدمات عمرانی (اعم از ساخت و تعمیرات) در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه کرده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهروندان مراقب پیشنهادهای اغوا كننده کلاهبرداران اینترنتی باشید

در حال حاضر شرکت هایی با وجود گرانی