ابتلای ۱۳۲۸ نفر به صورت قطعی به ویروس کرونا در یزد + آمار تفکیکی شهرستان ها سلمانی از ابتلای ۱۳۲۸ نفر به صورت قطعی به ویروس کرونا در یزد خبر داد.

ابراهیم سلمانی، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده و بر اساس آزمایشات انجام شده تا ساعات پایانی روز ۲۵ فروردین ماه ۹۹، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در یزد به تعداد ۱۳۲۸ مورد رسیده است.

وی افزود: بر اساس این آمار تعداد مبتلایان در شهر یزد ۶۲۲ مورد، شهر میبد ۲۹۰ نفر، شهر اردکان ۲۴۶ نفر، بافق ۴۱ نفر، ابرکوه ۴۰ نفر، مهریز ۲۵ نفر، بهاباد ۲۱ نفر، اشکذر ۲۱ نفر، تفت ۱۶ نفر و خاتم نیز ۶ نفر بوده اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد ادامه داد: تعداد کل بستری های مبتلا به علائم حاد تنفسی تعداد ۳ هزار و ۹۶۳ نفر بوده اند که تعداد بهبود یافتگان ۳ هزار و ۴۹۸ نفر بوده است.

سلمانی بیان کرد: متاسفانه در این مدت نیز ۱۸۵ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند.

وی در پایان گفت: همشهریان عزیز در نظر داشته باشند که ما همچنان درگیر ویروس کرونا هستیم و باید رعایت کرده و در خانه بمانند زیرا بهترین گزینه برای مقابله با این ویروس همچنان در خانه ماندن است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل