اجرای رزمایش مومنانه در بافق 

امام جمعه بافق، از آغاز به کار رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مواسات بالاتر از انفاق است، گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ دستور به نمایندگان، ولی فقیه در استان، برای رفع مشکلات مردم حسابی باز و به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
امام جمعه بافق افزود : هدف از این رزمایش بعد از مبارزه با این ویروس که با اقدامات و فداکاری، توسط کادر پزشکی باعث مهار این بیماری شد مقرر گردید تا در مرحله دوم نیز یک سری از مردم که در این بیماری دچار ضرر و زیان شدند به آن‌ها کمک شود.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: ادارات بهزیستی، کمیته امدام امام خمینی (ره)، اصناف و جامعه کارگری نیز در این رزمایش در کنار قرارگاه هستند و این رزمایش با همکاری نهاد‌ها، پایگاه‌های بسیج، مساجد و موسسات و مراکز خیریه در بافق انجام می‌شود.
وی افزود : این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیران، نیکوکاران و شهروندان محترم بافقی می‌توانند کمک‌های خود را در ۲ بخش نقدی و غیر نقدی اهدا کنند.
رئیس قرارگاه مواسات بافق گفت: کمک‌های غیر نقدی خیران در پایگاه‌های بسیج، موکب‌های سطح شهر، موسسات خیریه و نهاد‌های خیری دریافت می‌شود.
حجت الاسلام سلیمانی افزود: خیران محترم کمک‌های نقدی خود را می‌توانند به شماره حساب ۳۴۱۰۳۷۱۵۵۴۵۴۵۱ یا به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۷۲۵ به نام مجمع خیرین جهادگر بسیجی واریز و اهدا نمایند.
ریاست این قرارگاه با ائمه جمعه در سراسر کشور و جانشین این قرارگاه نیز فرماندار و دبیر آن با سپاه پاسداران است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل