پری ماه دارنده مربیگری از سازمان فنی و حرفه ای

به گزارش هفته نامه افق کویر، زیبایی خواسته‌ی فطری بشر است، خدا زیباست و این زیبایی دوستی را در نهاد انسان به هدیه گذاشته است. آرایشگران هم در راستای افزودن به زیبایی انسان‌ها تلاش می‌کنند و اینکه افراد برای افزودن به زیبایی خود از چه روش‌ها و موادی بهره ببرند تا زیبایی اولیه را از دست ندهند، از اهمیت خاصی برخوردار است. در همین راستا با یکی از سالن‌های زیبایی شهر بافق که تاکنون سعی کرده با انجام کار به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ای رضایت مشتری را جلب کند، به گفتگو پرداختیم.
افق کویر لطفا خودتان را معرفی کنید:
فاطمه سادات میرعزیزی متولد تهران هستم. حدود ۹ سال از سکونتم در بافق می گذرد و هشت سال تمام است که سالن زیبایی در این شهرستان تاسیس نمودم.
افق کویر: چگونه به این حرفه علاقه مند شدید؟
با توجه به اینکه در رشته حقوق تحصیل نمودم و در این رشته شاغل بودم، در کنار خواهرم که در تهران دارای سالن زیبایی است به حرفه آرایشگری پرداختم و علاقمند شدم. و رشته مراقبت از زیبایی را انتخاب و به لطف خدا تا به امروز در کارم موفق هستم.
افق کویر چه مقدار سرمایه برای این حرفه نیاز است؟
اوایل در خیابان ۱۴ معصوم با هزینه ۱۰ میلیون تومانی شروع به کار کردم. سپس به خیابان شهید تفکری فرعی ۷ نقل مکان نمودم و سالنی با امکانات و تجهیزات جدید، با هزینه ۲۰۰میلیون تومان افتتاح نمودم.
افق کویرسالن شما چه خدماتی ارائه می دهد؟
تمامی قسمت های مورد نظر را دارا هستیم، اولین سالن دارای برد تخصصی اپیلاسیون مجهز به کابین سرویس های بهداشتی، و تمامی خدمات شامل رنگ هایلایت، کاشت مژه، ناخن و گریم عروس و… به مشتریان ارائه می گردد.
افق کویرمراحل مدرک گرفتن خود را توضیح می دهید؟
دوره مقدماتی و پیشرفته را در تهران، سپس دوره های تخصصی را آغاز و مدرک تخصصی پوست را در دانشگاه علمی کاربردی تهران و مدرک پواگوژی را از سازمان فنی و حرفه ای، مدرک تخصصی رنگ و لایت از استادمرت دورباک نفر دوم کشور ترکیه دریافت و به جرات می توانم بگویم که در زمینه پوست و مو و کار با مواد موفق هستم چون واقعا با علاقه و پشتکار برای یادگیری آن ها تلاش فراوانی کردم.
افق کویر آیا سالن زیبایی می تواند در جهت کار آفرینی و درآمدزایی به کار رود؟
بله، من به شخصه از نظر مالی بسیار پیشرفت کرده و به نوعی درآمدی برای خودم دارم و با کمک به همسرم پیشرفت چشم گیری داشته ایم.
افق کویر سخن پایانی:
همیشه از کارآموزان که وارد این حرفه می شوند خواهش می کنم که اول با صبر و حوصله زیاد و دوم رضایت خانواده به این رشته ادامه دهند و حتماً با دریافت مدرک تخصصی، سالن زیبایی افتتاح نمایند. از همسر عزیزم کمال تشکر را دارم که واقعاً پیگیر و پشتیبان خوبی برای من بوده است. و مشتریان عزیز می توانند جهت تعیین وقت با شماره های ۰۹۳۳۵۰۸۷۶۶۲ـ ۰۹۱۳۶۷۲۶۱۲۰ تماس حاصل نمایند و نمونه کارها را در اینستاگرام: parimah. Fatemeh. Sadat دنبال کنند.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهروندان مراقب پیشنهادهای اغوا كننده کلاهبرداران اینترنتی باشید

در حال حاضر شرکت هایی با وجود گرانی