بدون آگاهی اقدام به خرید بیمه نامه نکنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، نیازهای فردی و اجتماعی بشر همواره برای تأمین زندگی مطلوب در سایه عدالت، امنیت و رفاه می باشد و آن یکی از دلایل اصلی شکل گیری نهادی به نام بیمه بوده است. بشر همواره به دنبال راهی بوده و هست تا بتواند ریسک ها و خطر کردن هایش را به حداقل برساند و نگذارد در صورت ناکامی در یکی از بلندپروازی هایش، برای همیشه بال و پری شکسته داشته باشد و دیگر توانی برای اوج گرفتن نداشته باشد. بیمه به عنوان یکی از پناهگاه‌های مستحکم بشریت در امورات مادی و به طور غیرمستقیم امور غیر مادی و روحی و روانی یک اصل و پایگاه مستحکم و تثبیت شده به حساب می آید.
افق کویر: لطفا خودتان را معرفی کنید؟ از سابقه کاری خود برای خوانندگان ما توضیح دهید؟
فاطمه ابوطالبی، نماینده بیمه ایران کد۳۰۵۲۰( ابوطالبی) هستم، یکی از نمایندگان درجه یک و فعال شرکت بیمه ایران که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در رشته های بیمه مسئولیت، مهندسی، باربری مسافرتی، حوادث، آتش سوزی، اتومبیل و بیمه عمر و بیمه سرمایه گذاری آغاز نموده است.
افق کویر: نمایندگی بیمه ایران چه خدماتی را به همشهریان ارائه می دهد؟
کلیات و اساس بیمه ها یکسان می باشد؛ آنچه بسیار مهم است؛ شرایط خصوصی بیمه نامه ها هست و مواردی که تحت پوشش بیمه نامه است؛ معمولاً افراد بدون آگاهی بیمه نامه خریداری می کنند و حق بیمه پایین را ملاک خود قرار می دهند؛ اکثر نارضایتی های مردم جامعه ما نسبت به شرکت های بیمه ای به دلیل عدم آگاهی لازم از قوانین بیمه ای می باشد؛ افراد در این صنعت اقدام به خرید بیمه نامه نامناسب با شرایطی می کنند که در موقع حادثه نمی توانند از شرکت بیمه خسارت دریافت نمایند.
بیمه ابوطالبی وجه تمایزی که با دیگر بیمه ها دارد این است که کلیه خدمات را به همراه مشاوره بیمه ای به اشخاص حقیقی و حقوقی که نیازمند خدمات بیمه هستند، ارائه می دهد.
افق کویر:کدام نوع بیمه نامه در بین مردم متداول تر است؟
بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتومبیل
افق کویر: چه بیمه ای را به مردم پیشنهاد می کنید؟
بیمه بدنه اتومبیل، آتش سوزی و بیمه زندگی را به شهروندان توصیه می نمایم.
افق کویر: توصیه شما به شهروندان بافقی چیست ؟
ـ اموال خود را به ارزش واقعی بیمه نمایند تا مشمول قاعده نسبی پرداخت خسارت نشوند و خسارت را به صورت کامل دریافت نمایند.
ـ فرم های پیشنهاد بیمه را شخص با دقت کامل، تکمیل نماید این اطلاعات در موقع بروز خسارت و پرداخت ها ملاک عمل قرار گرفته و صحت آن ها توسط شرکت های بیمه کنترل شود.
ـ تاریخ خاتمه بیمه ای خود را یادداشت نمایند و قبل از سررسید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.
ـ چنانچه حق بیمه ها را به صورت اقساط می پردازند، دقت نمایند که حداکثر در تاریخ سر رسید اقساط پرداخت شوند؛ در غیر اینصورت تعهدات شرکت بیمه به حالت تعلیق در خواهد آمد.
ـ پیرو افزایش قیمت خودرو، پیشنهاد می شود بیمه گذارانی که دارای بیمه نامه بدنه هستند با مراجعه به شرکت های بیمه سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند، تا در هنگام بروز خسارت با مشکلاتی چون اعمال ماده ۱۰ قانون بیمه مواجه نشوند. بر اساس ماده ۱۰ قانون بیمه در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد؛ بیمه گر فقط به تناسب مبلغی که بیمه کرده است با قیمت واقعی مال مسئول خسارت خواهد بود.

نمایندگی ابوطالبی کد: ۳۰۵۲۰ تلفن: ۳۲۴۲۹۴۸۰-۰۹۱۳۳۵۶۷۰۵۸ نشانی: بافق- خیابان وحشی بافقی-بعد از اداره پست

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: