ما متخصص رشد سرمایه شما هستیم

زمانی، سپرده گذاری در بانک، بهترین سرمایه گذاری در ایران به شمار می‌رفت؛ اما اکنون و به واسطه وجود تورم‌های بالا بنا بر اظهارات مراجع رسمی نرخ تورم سالیانه حدود ۴۰-۵۰ درصد است. روز به روز از ارزش سرمایه مردم کاسته می‌شود. به همین دلیل، افراد زیادی در جستجوی بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری هستند تا دست کم، ارزش پولشان حفظ شود. در ایران، بازارهای گوناگونی برای سرمایه گذاری وجود دارد. می‌توان در این زمینه به سرمایه گذاری در مسکن، سرمایه گذاری در ارز، سرمایه گذاری در طلا، سرمایه گذاری در خودرو و بورس اشاره کرد. در این گزارش به سراغ مدیر نمایندگی سبدگردانی آرمان اقتصاد در شهرستان بافق رفته و گفتگویی با وی انجام داده ایم.
افق کویر: لطفاً خودتان را معرفی کنید؟
رضا بابایی هستم، نویسنده کتاب “همه چیز در مورد شراکت”
افق کویر: توضیحاتی پیرامون فعالیتی که انجام می دهید ارائه نمایید:
شرکت” سبدگردان آرمان اقتصاد” در زمینه خرید و فروش سهام فعالیت دارد؛ به گونه ای که سرمایه در حساب خود شخص می باشد و شرکت در نهایت در قبال سودی که برای سرمایه گذار محقق می کند کارمزدی را دریافت می نماید؛حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری و به اصطلاح سبد گردانی ۱۰۰ میلیون تومان می باشد که از ۲۰ مرداد ماه سال جاری حداقل مبلغ سرمایه گزاری به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد.
افق کویر: از چه زمانی این شرکت تأسیس شده است؟
این شرکت از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده و تا بحال متضرر نشده است.
شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد متشکل از هیئت تحلیلی بسیار قوی است که دارای ۱۸۰ نفر تحلیل گر “فاندامنتال” و “تکنیکال” می باشد که این تحلیل گران از خبره ترين “تریدرهای” بازار سهام هستند.
فعالیت این شرکت به گونه ای نیست که سهمی را خریداری کند به این امید که نتیجه می دهد یا نمی دهد؟! همکاران ما هرگز چنین ریسکی را انجام نمی دهند. تیم سبدگردان آرمان اقتصادتمام تلاشش را می‌کند تا بیشترین سود را برای مشتری لحاظ کند و در نهایت کارمزد خوبی دریافت نماید.
افق کویر: کارمزد شرکت چگونه محاسبه می شود؟
*** به ازای ۱۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری ۳۰ درصد مبلغ اولیه به اضافه ۲ درصد کارمزد ثابت محاسبه می گردد.
*** به ازای ۵۰۰ الی ۱ میلیارد تومان ۲۵ درصد کارمزد و ۲ درصد کارمزد ثابت محاسبه می‌گردد.
*** به ازای سرمایه گذاری۱ میلیاردتومان به بالا ۲۰ درصد کارمزد و ۲ درصد کارمزد ثابت کسر می شود.
افق کویر: سود یا بازدهی سال گذشته شرکت چه مقدار بوده است؟ !
بازدهی سال گذشته شرکت ۳۵۶ درصد بوده؛ یعنی شخصی اگر فروردین سال۹۸ مبلغ ۱۰۰میلیون تومان به شرکت واگذار نموده و برای وی سبد زده شده باشد در پایان سال ۱۳۹۸ مبلغ ۴۵۶ میلیون تومان ارزش “پرتفوی” وی شده است. از این مبلغ حدود ۱۰۰میلیون تومان کارمزد شرکت هست و حدود سیصد و پنجاه میلیون تومان به مشتری تحویل داده می شود؛ اگر شخص این پول را تسویه کرد، ولی برداشت نزد و قصد ادامه سرمایه گذاری را داشته باشد سرمایه وی تا به امروز حدود ۸۰۰ میلیون تومان شده بود؛ چراکه ما از سودهای سرمایه گذاران نیز سود می‌سازیم و این نکته بسیار مهمی هست.
افق کویر: پرداخت سود توسط شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد در مقایسه با سود بانکی چیست؟!
پرداخت سود توسط شرکت نسبت به سود بانکی اصلاً قابل مقایسه نیست؛ بانک در نهایت در سال ۱۸ درصد سود پرداخت می کند؛ یعنی به ازای هر ۱۰۰ میلیون تومان ۱۸ میلیون تومان سود پرداخت می گردد، ولی ما از هر ۱۰۰ میلیون تومان ۳۵۰ میلیون تومان سود ساختیم.
افق کویر: شخص برای این سرمایه گذاری چه اقداماتی باید انجام بدهد؟!
مهم ترین شاخصه شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد این است که مبلغ سرمایه گذاری در حساب خود شخص معامله می شود و این موضوع خیال مشتری را راحت نموده. در ابتدا سرمایه گذار مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب شرکت واریز می کند سپس فرمی را تکمیل نموده و شرکت آن فرم را به سازمان بورس ارسال می کند تا برای مشتری کد معاملاتی حرفه ای یا همان کد” prx” که به نام مشتری هست ثبت نام شود. برای تحویل این کد دو هفته کاری زمان لازم هست؛ پس از افتتاح حساب مبلغ ۱۰ میلیون تومان داخل حساب شارژ شده؛ یعنی این ۱۰ میلیون تومان نه کارمزد هست نه سوخت شده؛ بلکه نشسته به حساب شخص؛ در ادامه مشتری باقیمانده قرارداد را واریز می کند و فعالیت ما آغاز می گردد.
در مجموع ۲۷ سبد گردان در ایران مشغول به فعالیت هستند که اولین سبد گردان از لحاظ بازدهی سود شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد بوده است؛ درضمن علاقمندان به سرمایه گذاری در بورس می توانند با مراجعه به سایت www.codal.ir خبرهای مربوط به بورس و اوراق بهادر را پیگیری نمایند و کسب رتبه برتری توسط شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد را در این سایت مشاهده نمایند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: