اراضی ملی به اراضی واگذاری تغییریافته

به گزارش هفته نامه افق کویر، ” علی اکبر رحمتیان ” رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافق در گفتگویی کوتاه به سوالات افق کویر؛ پاسخ داد.
وی در خصوص میزان نظارت از سوی جهاد کشاورزی بر واگذاری اراضی کشاورزی گفت: چاه های کشاورزی بر اساس برداشت و میزان طبیعی آب و یا به همان نسبتی که چاه حفرشده و طبق کروکی اراضی، مشخص و ثبت شده است.
رحمتیان بیان داشت: اراضی ملی به اراضی واگذاری تغییریافته و برخی از افراد، شاید در این چند سال آب مازاد و یا شیوه کشت تغییریافته و یا حتی زمین نامشخص به آنها کم واگذار گردیده است.
رییس اداره جهاد کشاورزی بافق گفت: برخی از افراد تصرفات اراضی ملی داشته که بعضاً به کمیسیون های مربوطه درخواست داده و بررسی می شود.
وی افزود:اگر متقاضیان بتوانند تأییدیه شرکت آب منطقه‌ای و ادارات مرتبط را اخذ نمایند از طریق امور اراضی بصورت اجاره زمین به آنها واگذار می شود.
“علی اکبر رحمتیان” گفت: افرادی که هزینه وکیل پرداخته اند، شاید راهکار آن ها بحث دیگری باشد و به علت محدودیت سفره های آب زیرزمینی حتما آب منطقه ای باید تأیید نماید و اراضی این افراد از لحاظ اداره جهاد کشاورزی مورد بررسی و در کمیسیون واگذار می گردد.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: