نرخ بلوک ساختمانی به تصویب تنظیم بازار رسیده است

به گزارش هفته نامه افق کویر، در گفتگویی تلفنی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به سوالات خبرنگار ما؛ پاسخ داد.
وی در خصوص تعیین نرخ بلوک ساختمانی گفت: ابتدا؛ یزد نرخ پیشنهادی را اعلام و سپس قیمت پیشنهادی توسط سازمان صمت و کارگروه تنظیم بازار، و کمیته نرخ به کارشناس ارائه و نهایتا ثبت می شود.
رنجبر ادامه داد: سپس نظر کارشناسی به روی پیشنهاد اولیه داده می شود و به تصویب تنظیم بازار رسیده و اجرا می شود.
وی درباره بازرسی از آرایشگاه ها در وضعیت کرونا بیان داشت: بازرسی از آرایشگاه ها در گشت مشترکی که با محدودیت شبکه بهداشت و درمان انجام می شود به صورت هفتگی در حال انجام است.
رییس اداره صمت؛ در بحث قیمت و میزان کیفیت مواد در ماسه شویی های بافق گفت: بر اساس ضوابطی که تعیین شده مجاز به برداشت شن و ماسه از محل رودخانه ای نیستند؛ اما متاسفانه به این دلیل که برداشت از بستر رودخانه راحت تر است این کار را انجام می دهند.
وی تاکیدکرد: بتون هایی که با این مصالح در شهرستان تهیه می شود استاندارد لازم را ندارد و چون مردم هزینه می کنند و کیفیت لازم را ندارد ضرر و زیان متوجه مردم است.
وی افزود: اخطار داده شده تا از مصالح کوهی استفاده کنند و پولش را در اختیار آن ها قرار می دهیم و پیگیر هستیم. اما؛ با توجه به اینکه شاید ۶ ماه فرصت بخواهد این برداشت موقت پیگیری شود که بتوانند برداشت کنند اما این برداشت موقت ۶ ماهه است بعد از آن باید مصالح کوهی برداشت کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که بعضی از فست فودی ها فاقد دستکش و ماسک هستند گفت: چند واحد پلمپ شده که اطلاعات کامل آن در دست شبکه بهداشت و درمان است، باید موارد به ما اعلام گردد.

سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: