کاری که به راحتی انجام می شد اکنون سخت تر گردید

به گزارش هفته نامه افق کویر، در طی تماسی تلفنی ” حمیدعسکری فر”مدیرتوزیع برق شهرستان بافق به سوالات این هفته نامه پاسخ داد.
وی درخصوص تامین روشنایی میدان قاضی میرجعفر(ع) اظهار داشت: پیمانکارشهرداری زمان انجام کارهای آن میدان؛ کابل اصلی را معیوب نموده و درهمان زمان همکاران ما؛ متوجه این موضوع شده و نامه ای جهت رفع عیب به شهرداری ارسال گردید.
” عسکری فر” افزود: پیمانکار شهرداری جهت رفع عیب در محل حاضر شد. اما؛ کار بصورت اساسی انجام نشد و در حد معمولی کار به پایان رسانده شد و پیمانکاراعلام کرد: هزینه زیادی توسط اداره برق برآورده شده؛ در صورتی که کار با هزینه اندک انجام گردیده است.
وی ادامه داد: اداره برق؛ به شهرداری اعلام نمود کار باید بصورت فنی انجام شود و این کابل ها مجددا معیوب شده است. متأسفانه کاری که به راحتی صورت می گرفت. اکنون؛ سخت تر و بایدمحکم کاری انجام شود.
مدیر توزیع برق شهرستان بافق تصریح کرد: : نامه به شهرداری ارسال شده و اعلام خسارت گردیده وشهرداری باید خسارت را پرداخت نماید تا پیمانکار توسط اداره برق جهت حفاری و کارهای دیگر اقدام نماید.
” حمید عسکری فر” درخصوص روشنایی بلوارآیت ا… میرغنی زاده گفت: روشنایی این بلوار در برنامه هفته دولت قرار گرفته و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، این طرح مورد افتتاح قرارخواهد گرفت.
وی در پاسخ به این سوال که رییس شورای اسلامی شهرستان در نشست شورای اداری اعلام کرده که سامانه اداره برق جهت رفع عیب دیراقدام می نماید، توضیح داد: سامانه قابل ردیابی و حتی صدای ضبط شده درخواست شهروندان موجود است. اگر این گونه باشد با پیمانکار برخورد خواهد شد و ازصورت وضعیت وی کم خواهیم کرد.
” عسکری فر” ادامه داد: بعضی از موارد که به سامانه اطلاع داده می‌شود دارای مشکل است. مثلاً برای نصب چراغ در این سامانه درخواست داده می شود. که این موارد جز سامانه نیست و برای رفع مشکلات مردمی ظرف مدت یک هفته کارانجام خواهد شد.
وی علت قطعی برق درسطح شهر را در زمان های گوناگون اینگونه بیان کرد: خاموشی درسطح شهرستان یک مورد اتفاق افتاده که این قطعی از جانب اداره برق نبوده است ونیروگاه از مدار خارج شده و این قطعی کل کشور را درگیر نموده است.
وی گفت: با کمک صنایع و صرفه‌جویی، قطعی در بافق صورت نگرفته و مواردی که باعث قطع شدن برق در سطح شهرستان شده بصورت موردی بوده و به علت سوخت فیوز و مشکلات در کابل و… رخ داده و خاموشی از جانب اداره برق اتفاق نیافتاده است.

الهام نصیرزاده|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: