راه اندازی پلیس فتا در مهریز ـ به زودی

پلیس فتا در آینده ای نزدیک در شهرستان مهریز راه اندازی خواهد شد

به گزارش هفته نامه افق کویر،فرمانده نیروی انتظامی استان در جمع مسئولان مهریز گفت: پلیس فتا در شهرستان بافق و اردکان و میبد راه اندازی شده و در تفت و مهریز هم به زودی راه اندازی می‌شود.

سردار بهدانی فرد به جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز اشاره کرد و افزود: واگذاری و اخذ زمین در حال پیگیری می‌باشد و به محض واگذاری زمین و تامین زیر ساخت‌های آن جابجایی پاسگاه انجام خواهد شد، اما تحقق این مساله ظرف یک یا دو سال آینده مقدور نیست.

 

وی وضعیت استان یزد را در زمینه امنیتی مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: رتبه استان یزد در زمینه جرائم قتل و نزاع دسته جمعی ۳۱ می‌باشد. در حوزه کشفیات و مبارزه با مواد مخدر با ۳۶ درصد افزایش کشفیات رتبه بسیار خوبی داریم و در بحث تلفات جاده‌ای با کاهش ۲۶ درصدی مواجه هستیم.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز نیز در این نشست با اشاره به حجم بالای پرونده‌های قضایی دادگستری شهرستان خواستار توجه ویژه‌ای به این نهاد قضایی شد.

فرماندار مهریز  با اشاره به نقش پاسگاه شهید مدنی در امنیت کشور ادامه داد: جابجایی این پاسگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ورود افرادی بومی هم به تهدیدی برای این شهر مبدل شده که باید فکری اندیشید.

 

زارع زاده تأکید کرد: یکپارچگی شورای تامین، مجموعه قضایی و مردم مهریز برای خرید مخزن اکسیژن از اقدامات بسیار ارزشمند به شمار می آید.

 

در پایان این نشست از زحمات ۲۱ ماه سرهنگ منصوری تقدیر و سرهنگ احمدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مهریز معرفی شد.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد/

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل