نوری شادکام: مشکل تامین اکسیژن بیمارستان‌ها جدی است

 دکتر نوری شادکام در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد اظهار داشت: تعداد بیماران بستری به مرز هزار و ۲۰۰ نفر نزدیک می‌شود و امروز ۲۷۹ بیمار جدید بستری شدند در حالی که روز گذشته ۲۲۰ بیمار جدید بستری شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه با ورود خیرین و مسئولان استانی و وزارتی تا حدودی مشکل تجهیزات بیمارستان حل شده، اما مشکل اکسیژن همچنان جدی است و به شدت نگران اکسیژن بیمارستان‌ها هستیم.

نوری شادکام تأکید کرد: همه صنایع و شرکت‌های بزرگ آلیاژی و فولادی استان باید به کمک بیمارستان‌ها بیایند و همه اکسیژن تولیدی صنایع باید به سمت بیمارستان‌ها سوق داده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: به شدت نگران تامین اکسیژن فردای بیمارستان‌های بزرگ هستیم که در تامین اکسیژن با مشکل روبرو هستند. هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و همه باید نسبت به جان مردم اهتمام ورزند تا اکسیژن بیمارستان‌ها تامین شود.

وی گفت: تعداد زیادی از نیروی انسانی به دلیل ابتلا به کرونا از گردونه کار خارج شده اند، اما سعی می‌کنیم با همه امکانات وارد شویم.

نوری شادکام خاطرنشان ساخت: از مردم عزیز به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر می‌کنم و از اینکه به دلیل حجم سنگین بستری و کار در بیمارستان‌ها نتوانسته ایم خدمات خوبی ارائه دهیم، عذرخواهیم می‌کنم.

خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: