بهشت الحسین بافق یکی از مکان‌های خطرناک کرونایی

فرماندار بافق گفت: خانواده‌های داغدار بافقی در بهشت الحسین دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق، بهشت الحسین (ع) را از موضوعات خاص شهرستان دانست و گفت: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی باید در این زمینه اقدام کنند تا این مسئله با تذکر، اخطار و در نهایت جریمه حل شود.او با بیان اینکه جمعیت مجاز برای شرکت در مراسم عزاداری باید حداکثر ۱۵ نفر باشد، افزود: برگزاری مراسم سوم، هفتم و فعالیت مداحان ممنوع است و در صورت مستند شدن تخلفات، اعمال قانون می‌شوند.

فرماندار بافق یکی از دیگر موضوعاتی که سبب تشدید بیماری کرونا در شهرستان می‌شود را دورهمی‌های خانوادگی و شب نشینی بیان کرد و از همگان خواست تا این عمل را به زمان پساکرونا موکول کنند.

طلایی مقدم همچنین ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات در بهبود  شرایط کرونا، خواهان تداوم آن شد و ادامه داد: باید همه توان خود را در کنترل شرایط، کاهش آمار مبتلایان و جلوگیری از داغدار شدن خانواده‌ها به کار برد.

او با اشاره به اینکه اعلام وضعیت کرونای شهرستان از سوی شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد، گفت: در صورت تغییر اعلام وضعیت، محدویت‌های کرونایی هم تغییر می‌کند.

فرماندار بافق فعالیت اصناف را بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا براساس وضعیت اعلام شده در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: اصناف و شبکه بهداشت و درمان نیز باید در این زمینه همکاری و نظارت داشته باشند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: