“کافه کتاب” در بافق راه‌اندازی شد

 دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا(س) بافق گفت: کافه کتاب پاتوقی برای علاقه مندان به مطالعه به ویژه نوجوانان و نوجوانان است و ۲۰ نفر در این کانون فعالیت دارند و تاکنون بیش از ۲۰۰ علاقه مند هم در کافه کتاب عضو شده اند.

زهرا زارعی با بیان اینکه کافه کتاب با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین افراد جامعه در بافق راه اندازی شد افزود: زمینه سازی مطالعه و پرکردن زمان های خالی افراد در قالب راه اندازی کافه کتاب در فروشگاه ها، پارک ها و مراکز جمعیتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، می تواند در آشنایی بیش از پیش مردم به ویژه قشرجوان و نوجوان به کتاب تاثیر گذار باشد.
وی بیان کرد: برنامه هایی از قبیل کتابخوانی، مناظره و گفتمان دانش آموزی، برای هر نوع سلیقه ای در این مکان برگزار می شود.
زارعی تصریح کرد: با همراهی دوستان، کتابچه ای تهیه شده تا کسانی که وقت کمی دارند از خلاصه کتاب ها استفاده کنند و نوجوانان در این مجموعه، کتاب های مختلفی را مطالعه و خلاصه ی آن را برای دوستان خود بازگو می کنند.
دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا بافق تصریح کرد: باتوجه به اینکه یک سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد، اما نوجوانان بافقی مطالعه و کتاب خوانی را در برنامه های خود حفظ کرده اند و به صورت مجازی و حقیقی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، به مطالعه کتاب مورد علاقه خود می پردازند.
کافه کتاب نوعی کافه با محیطی انباشته از کتاب است که در آن افراد می توانند کتاب بخوانند، کتاب بخرند، خوراکی و نوشیدنی هم سفارش دهند و گفتگو کنند.
فعالیت کافه کتاب بافق هر روز در دو نوبت صبح و عصر دایر است و …
منبع: ایرنا

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: