صدای افق

باربری های بافق درست است که درآمد آن ها کم شده است ولی به فضای سبز هم توجه داشته باشند. مثلث ورودی باربری ها با توجه به اینکه بلوک گذاری و خاک ریزی شده؛ اما درخت یا گل و نهادی کاشته نشده است، از مسئولین خواهشمندیم به این امر توجه داشته باشند.
۹۱۳-۲۵۰
————
بنده به عنوان شهروند بافقی از این که در بافق این همه پسته کاری شده و درآمدهای خوبی نصیب آنها گردیده، خدا را شاکرم؛ ام در خواستی داشتم که کارخانه بسته بندی و فرآوری پسته در بافق احداث گردد و فقط تولید کننده نباشیم که منافع آن را تجار ببرند
۹۱۰-۵۲۵
————
از شرکت سنگ آهن مرکزی به خاطر تبدیل وضعیت نیروها و رهایی از شرکت های خصوصی معدنی تشکر می کنم. امیدوارم کارکنان حجمی مشمول این تبدیل وضعیت بشوند.
۹۱۰-۴۵۰
————
ماشا… ماشا… در بافق خانه های زیبایی ساخته می شود، که یکی از دیگری زیباتر هست،خدا برکت دهد.
۹۱۰-۳۶۲
————
ادارات و نهادها همزمان با ۲۲ بهمن یا ایام ا… دهه فجر گزارش از عملکرد خود ارانه دهند، برخی از ادارات نمی دانیم حتی ساختمان آن کجا هست؟
۹۱۰-۳۶۱
————
اداره(…) رییس آن هفته ای دو روز بیشتر در بافق نیست.
۹۱۰-۳۲۰
————
قرار بر این بود نماینده مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند خواهشمند است که دفتر نماینده محترم آشکارا به این امر توجه داشته باشد
۰۹۹۰-۵۲۳
————
از اداره اوقاف و هیئت امنای قاضی میرجعفر(ع) به خاطر بازگشایی این بقعه شریف و برگزاری نماز جماعت تشکر فراوان داریم.
————
از شهرداری به خاطر حرس فضای سبز بهشت الحسین(ع) تشکر می کنم. انشاا… با بزرگ شدن این درختان بهشت الحسین (ع) نیز آبادتر گردد.
۹۹۱-۳۶۲
————
چرا همه جوانان و نوجوانان دوست دارند به معدن بروند، در حالی که کار آزاد در بافق زیاد است و چرا به سراغ کارهای تأسیسات، کابینت سازی، طراحی، نقاشی، گچکاری و… نمی روند.
۹۱۰-۳۶۰
————
کلینیک تأمین اجتماعی بافق چند سالی است که افتتاح شده و همچنان به دنبال متخصص از سال ۱۳۹۳ تا کنون می باشد، هنوز متخصصی پیدا نشده است.
۲۶۳-۹۱۶
————
از مطلب آقای کریم زاده در خصوص وجه تسمیه بافق و احوالات قاضی میرجعفر(ع) تشکر می کنم ناگفته نماند که قاضی میرجعفر(ع) فعلی از نوادگان امام صادق(ع) و قاضی که در نوشته قای کریم زاده می اشد امامزاده دیگری ماشد که درهم آنجا مدفون است.
۹۱۳-۲۲۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: