بافق ظرفیت بالایی در مراکز علمی آزاد دارد

الهام نصیرزاده/ به گزارش افق کویر، روز چهارشنبه ۱۷آذرماه به مناسبت بزرگداشت هفته تاسیس مدارس و مراکز غیر دولتی “شیبانی” رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به اتفاق “قانع” کارشناس مسئول مراکز غیر دولتی از چند آموزشگاه غیر دولتی شهرستان بافق بازدید نمود.

“محمدرضا قاسمزاده” مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگوی اختصاصی در این باره گفت: به همین مناسبت از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان آموزشگاه آوای علم، بوستان فضیلت، شهید شفیعی و طوبی همچنین مرکز پیش دبستانی یگانه مبارکه بازدید بعمل آمد.

وی به سخنان “شیبانی” در مراسم افتتاح ساختمان جدید مهد کودک یگانه اشاره داشت و افزود: توسعه مدارس غیر دولتی می تواند ضمن کاهش تراکم جمعیت در مدارس دولتی موجب افزایش کیفیت کلاسها و تحقق عدالت آموزشی گردد.

قاسمزاده اعلام کرد: سهم مدارس غیر دولتی شهرستان هم اکنون در بافق ۱۰ آموزشگاه و ۱۳مرکز پیش دبستانی می باشد.

وی سهمیه شهرستان بافق برای مراکز علمی آزاد را ۸مورد و آموزشگاهای زبان خارجه ۱۳مورد بیان کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت شهرستان این آمار می تواند افزایش یابد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق درخصوص میزان رضایت مندی مسئولین استانی در این بازدید تصریح کرد: رییس اداره مشارکت ها مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از تلاش های آموزش و پرورش شهرستان بافق در جهت حمایت از مراکز غیر دولتی تشکر نموده و حمایت از موسسین این مراکز را از برنامه های اداره امور مشارکت‌های مردمی عنوان کرد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: