حق مردم بافق نیست که با وجود نماینده بومی این چنین بازیچه دست مسئولین شویم مدیرعامل و فرماندار غیربومی هرچند هم خوب باشند ولی نباید نماینده باعث………

در آینده ای نه چندان دور بافق شهر متروکه نشود دلسوزان بافقی از مسئولین بخواهید.
۰۹۱۳-۲۰۰
———-
در گذشته اگر مدیرعامل غیربومی ، فرماندار غیربومی داشتیم میگفتیم چون نماینده در مجلس نداریم . اکنون مانده ایم که نماینده بومی بومی بومی در مجلس داریم و روز از روز بدتر شده است .
۰۹۱۳-۸۹۲
———-
سلام نمی دانم کسی مسیر “بیشه در” را جدیدا رفته یه نه! ولی بخدا حیف است بروید ببینید کوه ها را نابود کردند. قبلا کوه های پشت جاده را برش زده و میبردند و حالا درست کوه کنار جاده در حال تخریب و چهره ی زشتی باقی مانده است .آخر چرا کسی از محیط زیست دفاع نمیکند؟ چرا شورای اسلامی جلو این کار را نمیگیرد.چه دستهایی پشت پرده هست که این چپاولگران را حریف نیست؟؟؟!!! خواهشمندم این پیام را به عرض دست اندرکاران و مسوولین مربوطه برسانید و از رسانه ها و سایت های محلی عاجزانه خواهش می کنم یک بازدید از محل تخریب کوه های بیشه در داشته باشید. پیامک شبکه اجتماعی
———-
حق مردم بافق نیست که با وجود نماینده بومی این چنین بازیچه دست مسئولین شویم مدیرعامل و فرماندار غیربومی هرچند هم خوب باشند ولی نباید نماینده باعث ایجاد این همه دغدغه و پریشانی مردم شود همه واهمه از آینده دارند انشاا… بهترین ها رقم بخورد.
۹۹۱-۳۶۰
———-
شهرداری اصلا نظارت درستی بر فضای سبزها ندارد با وجود کمبودآب باید نظارت بیشتری بر آبیاری درختان باشد.
۰۹۱۳-۱۷۲
———-
صباغیان با رای ما مردم به مجلس راه یافتید خواهشا کوبنده و آرام سخن بگو. بهتر نیست با وزرا و… دوست باشید تا بدتر نشود!!!
۹۱۳-۲۵۰
———-
سلام؛ واقعا تکلیف رضا فلاح مدیر سابق چه می شود؟ مردم همه دل نگران هستند، می خواهند بدانند فردی که در زمان مسئولیت خود برای شهرستان بافق دلسوز بود، نتیجه کاری وی چه خواهد شد؟
۹۱۰-۳۶۹
———-
ما نمی دانیم مسئولین بافق چکاری انجام می دهند، در حال حاضر مردم از واگذاری چاه گز به بهاباد ناراحت هستند، چرا مسئولین شفاف سازی نمی کنند.
۹۱۰-۳۰۶
———-
سگ های ولگرد در اطراف کوچه و خیابان ها زیاد شده اند؛ چرا مسئولین به فکر نیستند
۹۱۳-۶۹۰
———-
از زمانی که آب کشاورزی در صحراها به وسیله لوله گذاری انجام می شود،سگ ها، گربه ها و …تشنه می مانند، بهتر نیست در صحراها آبشخور برای حیوانات درست کنند.
۹۱۰-۳۲۱
———-
چرا برخی از مردم آشغال های خود روی کاپوت ماشین می گذارند و هنگامی که در کوچه ها پخش می شود، به فکر جمع کردن آن نیستند آیا این ها حق الناس نیست.
۹۱۲-۷۸۰
———-
معلمین در مدارس فقط درس های ریاضی و فارسی را وقت می گذارند و برای کتابهای دیگر به صورت آنلاین کار می کنند، آیا کتب دیگر اهمیت ندارد؟
۹۱۶-۳۶۹
———-
روبروی شبکه بهداشت یک خیابان پانزده خرداد هنگام بارندگی دریاچه می شود، لطفا فکری بردارید؟
۹۱۶-۴۷۵
———-
در برخی ازمناطق شهرک مناجات و زیتون آسفالت های ان به قدری فرو رفته که لاستیک ها داخل آن گیر می کند
۹۱۰-۳۶۹
———-
از زمانی که مدیر جدید سنگ آهن به بافق آمده، همه جا بر سر زبانها جاری است که آینده بافق چه خواهد شد
۹۱۰-۰۱۲
———-
قیمت میو ه ها سر به فلک کشیده، چرا اداره صنعت و معدن نظارتی ندارد
. ۹۱۳-۱۴۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل