دستگیری عاملان آتش سوزی خودرو در بافق

فرمانده انتظامی بافق از دستگیری عامل اصلی و دو نفر از همدستانش که با همکاری یکدیگر یکدستگاه خودرو را به آتش کشیده بودند خبر داد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از صبح بافق؛سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” در این خصوص گفت: در پی اعلام یک‌مورد حریق عمدی خودرو پراید، تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی بافق در محل حاضر و پس از بررسی های همه جانبه مشخص شد حریق خودرو توسط افراد ناشناس و بصورت عمدی انجام گرفته است.
سرهنگ طولابی ادامه داد: با توجه به حساسیت ایجاد شده و انتشار تصاویر، پس از انجام‌هماهنگی های قضایی، شناسایی و دستگیری عاملان حریق در دستور کار قرار گرفت که با اقدامات انجام شده در این خصوص ، موتورسواری که با صورت پوشیده خودرو را آتش و از محل متواری شده بود شناسایی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و‌پلیسی و تحقیقات محسوس و غیرمحسوس سرنخ هایی حاصل شد و با پیگیریهای بیشتر در نهایت متهم اصلی در یزد شناسایی و ماموران‌پلیس آگاهی به یزد عزیمت و با همکاری پلیس آگاهی یزد، متهم را دستگیر و به بافق انتقال دادند.
متهم در بازجویی پلیسی ابتدا منکر آتش سوزی شد ولیکن‌پس از مدتی لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد و همزمان دو نفر دیگر که در حریق با متهم همکاری داشتند نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه با تکمیل پرونده، متهم اصلی روانه زندان و پرونده دو متهم دیگر در مرجع قضایی تحت رسیدگی می باشد، خاطرنشان کرد: دستگیری عاملین حریق موجی از رضایت مندی شهروندان و مسئولین را در پی داشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: