استعداد فرزندان شهر در حال نابودی هست

به گزارش هفته نامه افق کویر ، رشته ورزشی قوی ترین مردان، ورزشی است قدرتی با تنوع حرکات و ابزار مختلف، در این رشته شما ابزار مختلفی چون هالتر، دمبل، چمدان وزنه و … را خواهید دید، خبرنگار هفته نامه افق کویر گفتگویی با یکی از ورزشکاران در این زمینه انجام داد که در ادامه می خوانید:
افق کویر:لطفاً خودتان را معرفی کنید؟
محمد رضا فتاحی ۳۴ ساله هستم و از سن ۱۳ سالگی ورزش باستانی زورخانه ، بعد وزن برداری و سپس قوی ترین مردان را شروع کردم.
افق کویر:در چه رشته های فعالیت دارید؟
در بیشتر رشته ها فعال و مقام آور بودم رشته های هندبال ساحلی،کیک بوکسینگ،فوتسال ودر حال حاضر قوی ترین مردان و ورزشهای زورخانه ای را ادامه می دهم.
افق کویر:چگونه به ورزش قویترین مردان علاقمند شدید؟
مشوق من برادر بزرگترم بوده که به زورخانه می رفت و با مسابقاتی که پهلوان احمدعلی رنجبر انجام می داد من را به سمت این ورزش گرایش داد.
افق کویر:هدف شما ازشرکت در مسابقه قوی ترین مردان چه بود؟
با عنوان قوی ترین مرد ایران در رده وزنی خودم شوم ،از امادگی بدنی بالایی هم برخوردار بودم و چندین رکورد زدم که متاسفانه مرحله اخر با اسیب دیدگی که به وجودآمد نتوانستم.
افق کویر: چه مقامی کسب نمودید؟
مقام سوم مشترک مسابقات قوی ترین مردان را کسب نمودم.
افق کویر: برای مسابقات چه برنامه تمرینی و رژیمی را رعایت می نمودید؟
نزدیک سه ماه پیش رژیم راشروع نمودم که هزینه بر است و همچنین سطح تمرینات خیلی فشرده بود هر روز در سه نوبت صبح ورزش هوازی، ظهر تمرین و بعدازظهر گاهی اوقات تمرین های مربوطه و گاهی اوقات بدنسازی تمرین داشتم.
افق کویر: آینده این رشته چگونه است؟
یک مربی خوب در این رشته جذب نموده چرا که فعالین این رشته در بافق پتانسیل خوبی دارند یک مربی با سطح بالا جذب شود و کلاس های آموزشی برگزار گردد.
افق کویر: چگونه افرادی می توانند وارد این رشته شوند؟
این ورزش خیلی سنگین است و در حال حاضر ۱۲ نفر فعال هستند و سطح تمرینات بالا است و هرکسی نمی تواند در این رشته دوام بیاورد.

افق کویر: هیئت بدنسازی چه کمک هایی به شما نمودند؟
من سکوت می کنم تمام ورزشکاران عملکرد هیئت را می بینند امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جوانان این شهر رقم بخورد چون استعداد بچه ها در حال نابودی هست.
از هیئت مدیره و مدیرعامل کمال تشکر دارم را شهرستان بافق بهترین امکانات و تجهیزات قوی ترین مردان را داراست و از تکمیل ترین اکادمی قوی ترین مردان برخوردار هست و فعالیت رشته قوی مردان زیر نظر باشگاه است.
افق کویر: شرایط مسابقه چگونه است؟
قرار بود مسابقات قوی ترین مردان کارگری برگزار شود که تغییراتی ایجاد شد و ۸۳ شرکت کننده داشت، در وزن ۹۵ کیلو بودم که ۳۳ شرکت کننده را داشت. مسابقات در دو روز برگزار شد روز اول دو رکورد کشوری زدم و در روز دوم که مرحله فینال بود بخاطر مصدومیتی که از قبل داشتم گریبان گیر ما شد و امتیاز را پایین اورد.
افق کویر: مسابقات قوی ترین مردان را چگونه دیدید؟
سطح مسابقه خیلی بالا بود چون سنگ آهن حمایت کننده بود و قرار بود مسابقات کارگری برگزار شود و بنا به شرایطی از طرف فدراسیون این اتفاق نیفتاد و چندین قهرمان جهان و کشوری شرکت کردند و به دلیل جایزه خوبی که داشت بچه ها سخت می جنگیدند
افق کویر: صحبت پایانی:
یک اتفاق تلخی که برای من رخ داد گریه های احمدعلی رنجبر بعد از مصدومیت من بود پا به پای ما تمرین کرد شاید بشود این شکست را فراموش کرد اما گریه های این مرد بزرگوار را هرگز نمی شود فراموش نمود، جادارد تقدیر و تشکر کنم از این مرد بزرگوار که به ما روحیه می داد و در این مدت همراه ما بود اگر مصدومیت پیش نمی امد بدون شک ۶ ایتم را رکورد می زدم شاید با اختلاف و اقتدار قهرمان می شدم. تا وزن ۳۷۰ کیلو زدم اسطوره ما احمدعلی رنجبر که چندین دوره قهرمان استانی و کشوری است که ورزش ما به لطفش جان دارد.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: