تدارک ویژه رادیو یزد به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

با توجه به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، رادیو یزد برنامه‌های مختلفی را با ساختار‌های گوناگون در گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار تولید و روانه آنتن می‌كند.
به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  روابط عمومی صدا و سیما؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی رادیو یزد ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که تقدیم شنوندگان خود می کند.
مستند چشم درچشم بازتابی از شخصیتی سیاسی و نظامی سردارسلیمانی در منطقه از نگاه آمریکایی هاست و تمام داده های اسنادی در این مستند از منابع آمریکایی برداشت شده است که به تهیه کنندگی حسین حیاوی به مناسبت سالروز شهادت سردارسلیمانی تولید شده است و سه شنبه ۱۳دی ساعت۶:۳۰ و تکرار آن ساعت۱۷:۳۵ از رادیو یزد پخش می شود.
سلام سردار دوشنبه ۱۲ دی با موضوع سرباز وطن و با حضورعباس دهقان منشادی مسئول هیات رزمندگان و سه‌شنبه ۱۳ دی با موضوع اخلاص و با حضور حجت الاسلام یاوری، کارشناس مذهبی و سخنران از ساعت ۱۸:۳۰ الی۲۰به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی نسرین وافی ،گویندگی مجتبی معتمدی و الهه دهقانپور و گزارشگری مژگان سازنده بطور زنده به روی آنتن می رود.
زنده نگهداشتن یاد شهدا، گرامیداشت مجاهدت های سردار شهید قاسم سلیمانی و یادآوری تفكر انقلابی و جهادی شهید سلیمانی از ضرورت و اهمیت تهیه و پخش ویژه برنامه سلام سردار رادیو یزد است كه با هدف گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، یادآوری ارزش ها و تفكرات انقلابی سردار سلیمانی، تبیین ارادت فرزندان شهدا به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم به سردار سلیمانی روی آنتن رادیو یزد خواهد رفت.
همچنین به مناسبت سالروز درگذشت آیت الله مصباح یزدی (ره) در این برنامه با ارتباط تلفنی با حجت الاسلام متوسل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به بررسی اندیشه ها و نقش و جایگاه ایشان در انقلاب اسلامی پرداخته می شود.
گزارش، نمایش کوتاه، ارتباط تلفنی و تلفن و پیامک های مردمی از دیگر آیتمهای برنامه سلام سرداراست که به جای پنجدری از رادیو یزد پخش می شود.
به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی برنامه گام دوم سه شنبه سیزدهم دی با موضوع مقاومت و ظلم ستیزی با بخشهای گزارش، کارشناسی، پیک امید(معرفی کتاب)، اندیشه‌های امام، جوان تمدن ساز به تهیه کنندگی الهه دهقانپور و نویسندگی راحله کمال زاده از رادیو یزد پخش می شود.
نمایش کوتاه دریا سه شنبه سیزدهم دی ساعت۲۰:۵۰ به تهیه کنندگی محبوبه زارعیان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی از رادیو یزد پخش می شود.
نمایش کوتاه دریا به تهیه کنندگی وکارگردانی محبوبه زارعیان،نویسندگی مهدیه حسین مرشدی و با بازیگری سیدمرتضی فخرموسوی،سمیه رضایی،محبوبه زارعیان و صدابرداری حسین شفیع تولید شده است.داستان این نمایش کوتاه درمورد دختری به نام دریاست که بیمار است و علاقه زیادی به شهدا بخصوص سردارسلیمانی دارد و…
همچنین رادیو یزد سه شنبه ۱۳دی ازساعت۹الی ۱۰:۵۵ با برنامه سردار دلها به تقویت رادیو کرمان می پردازد و ویژه برنامه سالگرد شهید سلیمانی را از رادیو کرمان به روی آنتن می برد.
همچنین پخش رادیو یزد نمایش همچون آیینه دوشنبه۱۲ دی از ساعت۲۳:۰۵، نمایش گزارشگر ویژه را سه شنبه ۱۳ دی ازساعت۲۳:۰۵، مینی فیچر عموقاسم را ازساعت۱۵:۵۵ ،مستند حاج قاسم را سه شنبه ۱۳ دی ازساعت۱۱:۱۵برای پخش آماده کرده است که تقدیم شنوندگان رادیو یزد می کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: