ساکنان محله “هنیه”چشم انتظار خدمات ارگانهای مربوطه

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی تماس و پیامک برخی از شهروندان مبنی بر مشکلات محله هنیه(حیدرآباد علی) و بلوار انقلاب ۶۴، خبرنگاران هفته نامه افق کویر با هماهنگی یکی از شهروندان در روز یکشنبه، شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ به این محله رفته تا مشکلات این محله را از زبان شهروندان شنیده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.


در ابتدا “عبداللهی ” یکی از ساکنین محله هنیه گفت: از آنجایی که بوم گردی هنیه در انتهای این محله است، آخر هفته تردد وسایل نقلیه زیاد می باشد.
وضعیت نامناسب آسفالت کوچه هنیه
وی در ادامه افزود: کوچه هنیه آسفالت نشده است؛ حتی برای سرویس مدارس فرزندانم نیز با مشکل روبه رو هستم و به دلیل وضعیت نامناسب آسفالت کوچه، سرویس مدرسه وجه بیشتری را درخواست می نماید؛ همچنین با شروع فصل بارندگی کوچه ها وضعیت خیلی نامناسبی پیدا می کند.
یکی از ساکنین که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: ابتدای بلوار انقلاب فرعی ۶۴ آسفالت شده است؛ اما کوچه و فرعی ها آسفالت نگردیده و زیرسازی نیز صورت نگرفته است.
وی در ادامه افزود: برای آسفالت چندین بار با سازمان مربوطه تماس گرفته و مشکلات را مطرح نمودم و همچنان منتظر خدمات آن ها هستم.
“میرعلمی” ادامه داد: اهالی هنیه بارها از شهرداری درخواست داشتند تا آسفالت کوچه ها انجام شود؛ ولی متأسفانه نتیجه ای نداشت.


وی در ادامه افزود: تیرهای برق در جای مناسبی قرار نگرفته است و نیاز به جایگذاری مناسب دارد.
وی عنوان کرد: از وضعیت مطلوب امنیت محله اظهار خرسندی کرد.
سپس “غلامرضا طالعی” گفت: روشنایی معابر مناسب نیست؛ همچنین شبکه تلفن نیز مشکل دارد.
وی در ادامه افزود: منازل ساخته شده همه در یک راستا قرار نگرفته به طوری که برخی منازل جلوتر از بقیه قرار گرفته اند.

حدیث عباسی_ حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: