برنامه ریزی برای خدمات رفاهی خیابان راه آهن

به گزارش هفته نامه افق کویر، خبرنگاران افق کویر در این شماره از هفته نامه به سراغ همشهریان در خیابان راه آهن رفته تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند و زبان گویای آن ها در بیان مسائل و مشکلاتشان باشند:
یکی از ساکنان خیابان راه آهن گفت: متاسفانه نظافت خیابان ها و کوچه ها وضعیت مناسبی ندارد و زباله ها از سطح شهر به صورت هدفمند جمع آوری نمی گردد.
وی در ادامه افزود: آسفالت کوچه ها و خیابان‌ها نیز، وضعیت نامناسبی دارد و گمان می کنیم بر روی ریل قطار در حال حرکت هستیم.
وی در ادامه عنوان کرد: برخی از اهالی نیز حیوانات اهلی مثل مرغ و خروس در منازل خود نگهداری می کنند و این موضوع همسایه ها را آزار می دهد.
علی صباغیان گفت: روشنایی میدان راه آهن مناسب نیست و باغچه ها نیز باید سامان دهی شود.
در ادامه گزارش خبرنگاران با ” عباس نظری” رئیس پایانه راه آهن گفتگو نمودند که ماحصل آن را می خوانید:
نظری اظهار کرد:. در شهرستان بافق، دو شهرک راه آهن و آهنشهر در محدوده ی شهر نیست. جلسات متعددی با شهردار برگزار شد و در مکاتبات صورت گرفته این نتیجه حاصل شد که، عوارضی به شهرداری پرداخت شود تا راه آهن در محدوده شهر قرار بگیرد و شهرداری هم بتواند ارائه خدمات انجام دهد.
وی بیان کرد: خوشبختانه مدتی است که زباله‌ها از سطح شهر جمع آوری شده و نظافت کوچه ها توسط شهرداری انجام می شود.
مهندس نظری تصریح کرد: بابرگزاری جلسه با مسئولین شهرداری مقررگردید طی تفاهم نامه ای شهرداری همانند دیگر مناطق شهر اقدام به جمع آوری زباله های این محله نیزنماید.

حدیث عباسی- حدیث امیریان|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: