زمان گذشته این جمله را می گفتند معلم شمع شدی شعله شدی سوختی؛ اما امروزه بایند بگویند والدین شمع شدن سوختن تا توانستند هدیه بسازند
۰۹۱۰-۸۳۰۷
……………………………………………………………..

گاهی فکر می کنم که مسئولین شهرستان به فکر نیرو سازی برای ادارات نیستند و بیشتر تمایل دارند از نیروهای غیر بومی استفاده کنند. به رغم اینکه رئیس جمهور هم تاکید دارد از نیروهای بومی استفاده شود؛ اما برخی از ادارات و نهادها ترجیح می دهند نیروهای غیر بومی به عنوان مسئول اداره بگذارند.
۰۹۱۳-۱۵۵۳
…………………………………………………………….
.
برخی از چاه های کشاورزی که در اطراف بافق کشت پسته دارند، متاسفانه سر وقت و به موقع اقدام به سمپاشی نمی کنند. و باعث می شوند که این آفت به سایر مزارع نیز برود. کاش اداره جهاد کشاورزی، روسای چاه ها و مزارع را می خواست و از آن ها تعهد می گرفت که نسبت به انجام به موقع سمپاشی در مزارع اقدام کنند.
۰۹۱۶-۷۰۸۴
…………………………………………………………….
.
در برخی از مزارع متاسفانه دیده شده است که کشاورزان حریم جاده را گرفته و اقدام به ساخت خانه باغ یا انباری یا طویله و آغل می کنند. سوال من این است که چرا اداره جهاد کشاورزی یا مسکن و شهرسازی نظارتی بر روی این قبیل موارد ندارد.
۰۹۱۵-۲۵۵۸
……………………………………………………………..

بارها از بخشداری و دهیاری خواسته ایم که نسبت به قراردادن محفظه زباله در محل ورود و خروج مزارع اقدام کنند. متاسفانه زباله ها در طول مسیر به بیرون پرتاب می شود.
۰۹۱۸-۵۵۲۴
……………………………………………………………..

بعد از عصرهای جمعه یا عصر چهارشنبه رفت و آمد در جاده بافق، بهاباد واقعا خطرناک است. پشت سر هم ماشین ها وموتوری ها می آیند، غافل شویم یک موتوری از کنار ما به سرعت رد می شود و نمی دانم با اینکه می گویند در طول مسیر این جاده دوربین کار گذاشته اند، چرا نظارتی صورت نمی گیرد.
۰۹۱۶-۴۲۴۴
……………………………………………………………..

اداره گاز با این توضیحاتش که در خصوص برخی از قبوض مشترکین ارائه کرد. معلوم نشد که چه می خواهد بگوید. همسایه من می گفت : من قبض ۵میلیون تومانی را پرداخت نکردم تا اینکه شرکت گاز متوجه شد اشتباه کرده است و به دفعات بعد اصلاح نمود. بنده از شرکت گاز می خواهم در خصوص اینکه این قبیل قبوض با توجه به فرمایش رئیس جمهور نسبت به اصلاح اقدام کنند.
۰۹۱۳-۴۰۲۶
……………………………………………………………..

گفتن خدایا شکرت کافی نیست، لازم است تا مردم از خداوند بخاطر این باران؛ با کمک به فقرا و نیازمندان تشکر کنند. یعنی به حرف گفتن خدایا شکرت شکر خدا به جا آورده نمی شود.
۰۹۱۳-۲۹۶۸
……………………………………………………………..

چه کسی متولی راکبان موتورهای سنگین در بافق هست. پدر که فقط پول می دهد که پسر خود سوار موتور شود و جوان هم جایی را می خواهد که موتور سواری کند؛ در نهایت باز برمی گردد به اداره ورزش و جوانان و شهرداری، فرمانداری، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی که فکری برای این موضوع داشته باشند.
۰۹۱۳-۸۵۳۰
…………………………………………………………….
.
واقعا آتش نشانی بافق، سریع و به موقع خود را رساند، موقعی که زیر زمین میوه فروشی در بلوار ۱۵ خرداد آتش گرفته بود.
۰۹۱۶-۸۰۰۲
……………………………………………………………..

از گزارشاتی که در خصوص حرفه ها و مشاغل بویژه حوزه بانوان تهیه می کنید، تشکر می کنم واقعا آموزنده و کاربردی است؛ بویژه گزارش درباره سالن زیبایی قانعی
۰۹۱۳-۴۶۶۹
……………………………………………………………..

از آموزش و پرورش می خواهیم که برای روز معلم و پاسداشت آن یک دستورالعملی را تعیین کنند، برخی از خانواده ها واقعا تمایلی به هدیه دادن ندارند، نه پول آن را دارند و نه شاید معلم برای فرزندشان دلی نسوخته است. حال چگونه والدین هدیه بدهند آن هم انگشتر طلا؟!
۰۹۱۴-۷۹۶۵
……………………………………………………………..

الان با اینکه طلا گران شده است؛ اما برخی از والدین دانش آموزان اصرار دارند که برای معلم انگشتر طلا بخریم
۰۹۱۰-۲۰۵۹
……………………………………………………………..

من به عنوان یک معلم هدایایی که برایم در طول خدمتم آورده اند همه آن ها را نگه داری می کنم و خاطرات آن موقع برایم تداعی می شود.
۰۹۱۳-۸۲۵۶
……………………………………………………………..

برای خرید طلا به طلافروشی رفته بودم که یکی از مدیران مدارس آمد و از صاحب طلا فروشی درخواست کرد که تعداد … سکه گرمی آن هم با وزن مساوی به مناسبت روز معلم برایش کنار بگذارد تا معلمان ناراحت نشوند
۰۹۱۶-۷۰۵۴
……………………………………………………………..

اداره برق چرا نسبت به تعویض لامپ های سوخته تیر برق ها اقدامی نمی کند. سه هفته است که لامپ های کوچه ما سوخته است و هر چه با سامانه تماس می گیریم، کسی برای تعویض آن نمی آید.
۰۹۱۳-۶۹۹۰
……………………………………………………………..
خیابان امام رضا(ع) خیلی جالب شده است همه غذاخوری ها به آن سمت رفته اند.
۰۹۱۳-۵۲۲۴

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: