مربیان زن هندبال به صورت نمایشی کنار تیم حضور دارند

به گزارش خبرگزاری برنا، نخستین دیدار فینال لیگ برتر هندبال زنان در تالار هندبال فدراسیون میان دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون انجام شد که سنگ آهن بافق توانست در پایان این دیدار با نتیجه ۳۶ بر ۲۸ پیروز شود. دومین دیدار رده‌بندی نیز امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت در تالار فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

ناهید غارسی مربی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درپاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: پر واضح است تیم بافق شانس مسلم قهرمانی است. نه اینکه بگویم این تیم برتری دارد نسبت به تیم شاملی نه واقعا به این شکل نیست.‌ اما در طول فصل هم در تقابل این دو تیم پیروزی همیشه نصیب تیم بافق بوده است. برای بازی فینال هم فعلا بافق بازی نخست را برده و قاعدتا حتی روی کاغذ هم باز شانس اصلی قهرمانی با این تیم است.

وی در مورد کیفیت این دوره از مسابقات لیگ اینگونه توضیح داد: در مجموع اگر بخواهم صحبت کنم امسال لیگ پویا و با کیفیتی داشتیم. فدراسیون خیلی خوب و با برنامه جلو آمد هر چند بخاطر مسابقات آسیایی وقفه به وجود آمد و لیگ طولانی شد ولی در کل آنچه که شاهد بودیم یک لیگ تاثیرگذار بود. شرایط تیم‌ها برابر بود مانند سال گذشته نبود که همه ستاره‌ها در یک تیم جمع باشند. هیچ تیمی نسبت به سایر تیم‌ها برتری نداشت هر چند سه تیم نخست وضعیت بهتری داشتند اما در مجموع شرایط برای همه یکسان بود‌.

  این کارشناس هندبال در پایان با اشاره به ضعف این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: طولانی شدن لیگ باعث فرسوده شدن بازیکن‌ها می‌شود هر چند امسال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که لیگ به اجبار طولانی شد ولی باز این مسئله قابل کنترل بود انتظار‌ می‌رود برای فصل جدید برنامه‌ریزی بهتری در این خصوص انجام شود. نکته پایانی هم امیدوارم مربیان زن در هندبال به صورت نمایشی کنار تیم‌ها نباشند متاسفانه این موضوع وجود دارد و هیچ اهتمامی برای درست شدن این مسئله وجود ندارد. ما باید به این مربیان فرصت بیشتری بدهیم اجازه بدهیم خطا کنند، ببازند ولی در نهایت یاد بگیرند و تبدیل به یک مربی شوند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل