وضعیت آسیب دیدگان پارک شادی مطلوب است

رئیس بیمارستان شهید رهنمون یزد گفت: یکی از کودکان آسیب دیده از بیمارستان مرخص شده و کودک دیگر وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان ؛ دهقانی رئیس بیمارستان شهید رهنمون یزد در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این حادثه اظهار داشت: حال یک بیمار خوب بود و اقدامات اولیه به صورت سرپایی انجام و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

او افزود: بیمار دوم دختر بچه شش ساله‌ای است که اقدامات اولیه در اورژانس انجام شده و هم اکنون با بستری شدن در آی سی یو، حال عمومی او خوب و سطح هوشیاریش بالا است.

منصوری زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: این حادثه جمعه شب در حالی رخ داد که یکی از شفت‌های این دستگاه دچار شکستگی می‌شود و با انحراف از مسیر به نرده مجاور برخورد می‌کند و در نهایت به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

او افزود: در این حادثه یک پسر بچه به روی زمین می‌افتد و زیاد دچار آسیب نمی‌شود و یک دختر دیگر نیز به دلیل رها نشدن کمربند، دچار جراحت می‌شود.

مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد نیز تصریح کرد: این دستگاه، کمیته استاندارد و تایید اولیه را در زمان نصب داشته و شرکت بازرسی ادعا کرده که آخرین بازدید این دستگاه در تاریخ ۲۲ اسفند سال گذشته انجام شده که ما از آن‌ها درخواست کردیم تا مستندات را ارائه کنند.

او بیان کرد: شفت دستگاه را به آزمایشگاه فرستاده می‌شود و شرکت بازرسی و بهره بردار باید از خودشان دفاع کنند که آیا قصوری رخ داده و یا حادثه‌ای اجتناب ناپذیر بوده است.

مطهری خاطرنشان کرد: با بررسی‌های دقیقی که انجام می‌شود اگر قصوری از ناحیه شخص و یا دستگاهی بوده باشد ما ضمن ورود به این موضوع، حقوق مردم را ایفا می‌کنیم.

گفتنی است تا مشخص شدن بررسی‌های اداره استاندارد، دستگاه ترن کودک در پارک شادی یزد پلمب است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهروندان مراقب پیشنهادهای اغوا كننده کلاهبرداران اینترنتی باشید

در حال حاضر شرکت هایی با وجود گرانی