صدای افق

سلام وقت بخیر؛ امان از برآمدگی و فرورفتگی درب چاه های فاضلاب که امان رانندگان را بریده است….رانندگان برای فرار از این عوامل آزار دهنده، از وسط خیابان ها رانندگی می کنند و با چراغ دادن به ماشین های روبرو هشدار می دهند که کنار بروند. یا اینکه در تاریکی شب، در محل های بدون دید کافی، ماشین در حال حرکت به شدت درون این فرورفتگی ها افتاده یا از روی برآمدگی ها عبور می کند. این هم معضل بسیار بزرگ جدیدی شده در سطح شهر!!!! لطفا پیگیری شود.
فضای مجازی

……………………………………………………………….

سلام و درود خدمت فرماندار محترم ، ریاست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ریاست محترم اداره برق ، شورای محترم تأمین ، بخشدار محترم و امام جمعه محترم شهرستان بافق.متأسفانه چندین سال هست که نصب تیر برق و کابل کشی در شهرک روستای شیطور در پیچ و خم رفتاری بین ادارات بافق افتاده که باعث نارضایتی بسیار زیاد مردم اون شهرک شده. هزینه کامل امتیاز برق هم از مردم گرفته شده ، اما فقط باید مسئولین محترم به یک تفاهم بین خودشان برسند و اجرای نصب تیر برق و نصب کنتور را شروع و به اتمام برسانند.
لطفأ و خواهشأ این موضوع را در کارتابل خودتان قرار داده و در هفته پیش رو نسبت به رفع مشکل مردم که باعث رضایتمندی مردم از نظام مقدس و در نهایت باعث رضایت خدا از عملکرد ما می شود و دعای خیر مردم بدرقه راه خواهد بود اقدام فرمایید.
فضای مجازی

……………………………………………………………….

آفرین به شما که برروی سینی طلا به خاطر منافع شخصی معادن شهرستان را به شهرهای همجوار تقدیم می کنید. خدا را شاکریم پس از چندین سال حق به حق دار رسید.
۰۹۱۳-۶۳۱۱

……………………………………………………………….

سلام وخسته نباشید از شهردار و شورای شهر وفرماندار عزیز می خواهیم که مشکلات بلوار کشاورز را هرچه سریعتر حل کنند اعم از پیاده روی در وسط بلوار همه بانوان مجبور هستند تا قبل از تاریکی هوا پیاده روی کنند به علت اینکه فضا همه کشاورزی هست اگر خانه سازی می شد امنیت بیشتر بود داخل مناطق کشاورزی همه افغانی وزابلی غیره هستند خواهشاً امنیت را برقرار کنید
۰۹۱۳-۸۷۹۲

……………………………………………………………….

قابل توجه شهرداری و شورای شهر بافق
سلام تا کی می خواهید پول بافق را خرج پارک آبشار کنید و پیاده روهای سمت کرمان نمایید کمی هم به فکر داخل شهر و کوچه های کم عرض باشید تا مردم استفاده کنند شاید خیلی از مردم بافق هنوز پارک آبشار را ندیده باشند یا حداقل یک دفعه رفته باشند منظورم کوچه شهید دهقانزاده پشت مهدیه بافق است که لازم مسولین یک بازدید داشته باشند تا اقدامی انجام شود عرض کوچه یک و نیم متر است زمان قدیم برای رفت و آمد حیوان الاغ هم مشکل بوده اگر دو تا الاغ می خواستند تو این کوچه رد شوند نمی توانستند قدیم ماشینی هم نبوده متاسفانه مالکان حاضر به عقب نشینی نیستند و یا اجاره افغانی و زاهدانی دادند و این کوچه تردد به علت قرار گرفتن چند تا مدرسه زیاد است زن و بچه که می خواهند رد شوند مورد مزاحمت قرارمی گیرند خواهشمند است به خاطر خدا و انسانیت توجه به اهالی کوچه شود و چند منزل قدیمی توسط شهرداری خریداری تا معضل اهالی مرتفع گردد. باتشکر
۰۹۱۳-۵۴۱۲

……………………………………………………………….

اداره تعاون در خصوص حوادث فولاد و … نتیجه را به مردم اعلام نمی کنند.
۰۹۱۳-۴۵۸۹

……………………………………………………………….

متاسفانه برخی سرقت ها در بافق انجام می شود که سارقان اقدام به سرقت گوسفند می کنند و ول کن هم نیستند و دوباره بعد از مدتی از همان آغل گوسفند می دزدند از مسئولین مربوطه خواهشمندیم فکری به حال این مسائل داشته باشند.

۰۹۱۳-۶۵۷۸
……………………………………………………………….
درب قصابی بودم و از قصاب پرسیدم : این گوسفند که نرنده است چرا برچسب مادینه دارد؟ قصاب گفت: دامپزشکی برچسب مخصوص گوسفند نر را تمام کرده بود در نتیجه برچسب دیگری زدند.
۰۹۱۳-۲۱۷۲

……………………………………………………………….

شایعاتی درباره تغییر مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی هست. اگر قرار بر تغییر است که تغییرات هر چه زودتر اتفاق بیفتد و اگر غیر از این است چرا این همه شایعه و شایعه سازی! چرا توان مدیریتی را می گیرید؟
۰۹۱۳-۱۲۶۷

……………………………………………………………….

از خیرین بافقی و غیر آن درخواست می کنم با توجه به استقرار پزشک متخصص چشم در بیمارستان بافق همکاری کنند و تجهیزات مورد نیاز را از جمله دستگاه لیزر را خریداری کنند تا بیماران چشم مجبور نشوند برای یک عمل لیزر مسافت یزد را طی کنند و در آنجا ساعت ها علاف شوند.
۰۹۱۳-۶۵۴۳

……………………………………………………………….

سلام خدمت دوستان بزرگواریه مشکل معضلی که این روزها شاهد ان هستیم وجودموتورهای سنگین و پیست نامناسب برای موتور سواری هست که متاسفانه شاهداتفاقهای ناگوار وحتی مرگ جوانان ونوجوانان هستیم ای کاش برای موتورسواری جوانان ونوجوانان شهرمون اندیشه ای میکردند چه در پیست نامناسب جاده چغارت وچه در بیشه در بافق چون بالاخره جوانان شوق موتورسواری دارن واحتیاج به خالی کردن انرژی خود .
پیام شهروند از مجازی

……………………………………………………………….

چرا خبرهایتان در سایت های افق بافق و افق کویر به روز نیست؟ یک خبر دیدم مربوط به ۱۲ روز پیش
بازتاب: شرمنده ایم!
۰۹۱۶-۹۵۳۸

……………………………………………………………….

خیلی برایم جالب است که در شرکت … خیلی از فک و فامیل های آقای مدیر سرکار رفته اند اعم از زن یا مرد! به چه حساب؟ مگر ایشان نفرمودند که من فک و فامیل های خودم را سر کار نمی آورم؟
۰۹۱۳-۰۱۸۶

……………………………………………………………….

کاشکی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق درباره خروج افاغنه از بافق چیزی نمی گفت. خیلی برایم شگفت انگیز است و تعجب آور که برخی از افاغنه خود اقدام به تاسیس مغازه میوه فروشی کرده اند و یا در مغازه زغال فروشی کار می کنند
کاشکی اول مسائل را می سنجیدند و بعد بحث خروج افاغنه مطرح می شد.
۰۹۱۴-۳۶۵۲

……………………………………………………………….

چرا شهرداری بافق آب نمای میدان چهاره معصوم را روشن نمی کند. آب نما ساخته اند ولی استفاده نمی شود. اگر قرار است استفاده نشود چرا اینهمه پول خرج می شود؟
۰۹۱۳-۳۰۰۱

……………………………………………………………….

شهرداری ساعت هایی که در سطح شهر گذاشته است، لطفا آن ها را تنظیم کند.
۰۹۱۳-۲۴۶۹

……………………………………………………………….

در ایتا یک گروهی به نام واسطه گران ازدواج تشکیل شده بودو هر چند کار خوبی بود ولی به نظر درست نمی آمد و زیبا نبود که مثلا فردی پیام گذاشته بود که دختری هستم با تحصیلات فلان، وزن اینقدر، قد اینقدر و …
۰۹۱۳-۴۵۳۰

……………………………………………………………….

درخواستی به اداره ارشاد برای کمک داده ایم و ارشاد می گوید که فرمانداری باید کمک کند. چرا فرمانداری تعلل می کند.
۰۹۱۳-۲۶۲۳

………………………………………………………………………

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: