صدای افق

در امتداد جاده کمربندی (کمربند شمالی بافق) مزارع و چاه هایی قرار دارند؛ که راه دسترسی به آن ها فقط از همین کمربندی می باشد. متاسفانه این کمربندی فاقد خط کشی استاندارد است و دور برگردان آن کاملا مشخص نیست. به یک باره ازسمت مزارع خودروها داخل این کمربندی می شود، در حالی که تریلرهای حامل سنگ آهن به سرعت در این مسیر حرکت می کنند، هفته پیش تریلری ناگهان، خلاف از دور برگردان در حال دور زدن بود که اگر خدا رحم نکرده بود، به تریلر برخورد می کردم. شرکت سنگ آهن نسبت به علامت گذاری ، خط کشی و تعیین ورود و خروج این مزارع اقدام کنند. چرا اینقدر برخی مسئولان بی فکر هستند
۰۹۱۳-۱۲۲۱


چرا مسئولان فضای سبزشهرداری برنامه آبیاری منظمی برای درختان واقع در مسیر خیابان فرهنگ ندارد یکدفعه می بینی باغچه خشک است و گاه آنقدر باغچه را آبیاری می کنند که آب به خیابان سرازیر می شود
۰۹۱۴-۰۰۷۵


برخی ازبلاگرها که متاسفانه جوانان بافقی را به جاده ی D19 دعوت می کنند و باعث ایجاد هیجان کاذب در نوجوانان می شوند آیا مسئولیت عواقب آن را نیز عهده دار خواهند بود؟
۰۹۱۶-۴۲۴۴


از هیئت امنای امام زاده عبدا… (ع) می خواهیم که همانند مشهد آب سردکن در صحن متبرک امامزاده عبدا… بگذارند تا زوار و مجاورین از این آب سردکن استفاده ببرند.
۰۹۱۳-۸۰۷۴


چرا سطل های زباله روستای صدرآباد به موقع خالی نمی شود، اینقدر این سطل ها پر می شود که از اطراف سرازیر می شوند
۰۹۱۳-۲۵۵۸


اداراتی که در کار برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان هستند، لطفا برنامه خود را اعلام کنند تا فرزندان خود را به این کلاس ها بفرستیم و شب تا صبح بچه ها پای موبایل نباشند
۰۹۱۴-۵۰۸۴


در کوچه ما مدتی است که تیر برق را عوض کرده اند و هنوز کسی نیامده است تا پای تیر برق ها را محکم کاری و سیمان کاری نماید. از اداره برق درخواست داریم پیگیر این موضوع باشند، با این بادهای خطرناکی که می آید آیا امکان ندارد این تیر سقوط کند؟
۰۹۱۳-۶۶۹۸


بالاخره فاضلاب کوچه خانه ما وصل شبکه شهری شد و از اینکه فاضلاب چاه همسایه به کوچه سرازیر می شد، دیگر راحت می شویم
۰۹۱۲-۴۶۵۲


برخی از چاه های کشاورزی که در اطراف بافق وجود دارد و درختان پسته دارند، متاسفانه عملیات سم پاشی به خوبی اجراء نمی کنند و موجب می شود تا این آفات به چاه های دیگر کشاورزی سرایت کند. از جهاد کشاورزی درخواست داریم حداقل تذکری به این افراد بدهند.
۰۹۱۴-۷۸۸۶


ادارات و سازمان هایی در بافق هستند که هکتار هکتار زمین دارند و از این اراضی استفاده هم نمی کنند. چرا فرمانداری و مسکن و شهرسازی این اراضی را پس نمی گیرند؟
۰۹۱۶-۲۹۶۵


حد فاصل دانشگاه آزاد و علمی کاربردی (فنی و حرفه ای) یک ساختمان است که مربوط به ۳۰ سال پیش است. این ساختمان مربوط به چه اداره ای است؟ چرا تمام نمی شود؟ هر سال که دولت اعلام می کند برای پروژه های نیمه تمام اعتبار گذاشته، چرا این پروژه تاکنون تمام نشده است؟
۰۹۱۵-۷۴۵۸


اداره… در حوالی ابتدای بلوار چغارت یک قطعه زمین دارد که فقط دور آن حصار کرده و هیچ گونه ساخت و سازی در آن انجام نداده است چرا فرمانداری چشم پوشی از این قبیل ادارات دارد؟
۰۹۱۳-۲۹۶۸


این آب شیرین کن های داخل شهر آب آن شور است و فقط آب شیرین کن آهنشهر آب آن خوب است.
۰۹۱۰-۸۲۹۶


از نماسازی آب شیرین کن آهنشهر تشکر می کنیم.
۰۹۱۳-۲۹۶۷


از شهرداری بافق تقاضا داریم که در داخل قبرستان بهشت حسین(ع) باز بگذارند و یک راه آسفالت شده و مناسب برای رفت و آمد طراحی کنند تا ترافیک کمتر شود و هم چنین امکانات بهداشتی مانند سرویس بهداشتی هم وجود داشته باشد. ضمن اینکه ورودی این قبرستان هم به نظر اصولی نیست و مردم سردرگم می شوند که از کدام طرف بیرون بروند و باعث ترافیک می شود.
۰۹۱۳-۸۲۵۷


اطراف بلوار میرغنی زاده قسمت خیابان شیخ محمدتقی کوچه هایی داخل بلوار قرار گرفته که تابلو ندارند فقط یک کوچه را به نام حاج قاسم نام گذاری کرده اند و برای آدرس دادن با مشکل روبرو هستیم.
۰۹۱۴-۲۵۶۸


ای کاش راهنمایی و رانندگی محدوده مغازه نگین سبز را مدیریت می کردند از افتتاح این مغازه برخی ماشین ها بد پارک می کنند و آن محدوده شلوغ شده است.
۰۹۱۳-۱۹۶۹


ای کاش جلسات تفسیر قرآن و نهج البلاغه در همه محلات برگزار می شد. خیابان شهید تفکری یک مسجد و یک حسینیه دارد اگر مسئولین جلسات را در این مکان برگزار می کردند خیلی خوب بود
۰۹۱۶-۷۵۹۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: