مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشوری

به گزارش هفته نامه افق کویر ؛مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور در روز چهارشنبه مورخ ۱۰خرداد ماه سال جاری در مجموعه تختی سالن آیت ا… هاشمی بین تیم های پردیس بافق-تیام شاهرود برگزار شد.
سالن پر از صدای هواداران بود مردم برای تشویق تیم پردیس امده بودند و با کٌری خوانی از تیم خود حمایت می کردند و مسئولین ورزش به تماشای این رقابت ها نشسته بودند.
در نیمه اول بازی تیم تیام شاهرود با۱گل به صدر جدول آمد ودر۱۲دقیقه بازی تیم پردیس دروازه تیام شاهرود را باز کرد.در دقایق اخر نیمه اول بازی با مصدومیت یکی از اعضای تیم تیام شاهرود بازی به وقفه افتاد تا مصدوم را بیرون زمین انتقال دهند و در ۵۰ثانیه اخر بازی با زدن پنالتی نتیجه مسابقه ۱بر۲شد و پس از ۱۰دقیقه استراحت بین تیم ها نیمه دوم بازی شروع شد از شروع بازی مشخصه که قرار است مصدوم زیاد داشته باشیم .
چه گل زیبای بازیکن پردیس به دروازه حریف زد موج صدای هواداران در سالن پیچید.شاهرود به خط حمله رفته و بازیکن های پردیس دفاع جلو دروازه شدن و حالا پردیس یک تنه به سمت دروازه حریف حمله ور می شود.در ۲دقیقه مانده به اتمام بازی تیم تیام شاهرود با استفاده سیستم ۵ گل زد و بایک حمله کوبنده تیم پردیس یک گل دیگر زد و نتیجه بازی ۴-۳به نفع خود به پایان رساند.
سرپرست اداره ورزش جوانان به همراه جمعی از دانشجویان رشته تربیت بدنی خود برای گذراندن کارگاه تخصصی فوتسال و حمایت نماینده شهرستان بافق به تماشای مسابقات آمده بودند.و در پایان بازی توکلی به پاس قدر دانی از زحمات تیم پردیس به آنها عیدی ولادت امام رضا اهدا کرد.
رنجبر بیان کرد:تیم تیام شاهرود تیم تکنیکی و قدرتی بود و تیم اول گروه بود و ما با این برد به صدر جدول آمدیم وبازی بعدی چهارشنبه هفته آینده در کردستان است.
سرمربی تیم تیام شاهرود “مهرداد اسدیان” بیان کرد: بازی نزدیک و پا به پایی بود متاسفانه از فرصت هایمان استفاده نکردیم و به تیم بافق تبریک می گوییم و انشا… در بازی برگشت میزبان خوبی باشیم.

گزارش: افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: