صدای افق

سلام؛ زماني که استاندار به شهرستان بافق آمد روابط عمومي فرمانداري براي انجام خدمات به اين طرف و آن طرف مي دويد که براي ما خيلي جالب بود و از يک ديگر سوال مي کردند او چه کسي است؟ که مي گفتند روابط عمومي فرمانداري بعد از مدتي روابط عمومي فرمانداري راننده شخصي فرماندار شده. آيا اين وظيفه يک روابط عمومي است؟

۰۹۱۴-۷۵۶۹


خسته نباشيد، تيتر شماره ۱۰۷۹ بسيار خوب بود اين تيتر باعث شد که اطلاعات کافي از خلاطه و بتن آماده کسب نمايم.

۰۹۱۳-۲۹۶۶


از شهرداري محترم کمال تقدير و تشکر را داريم که بعضي از خيابان ها روکش آسفالت ها را مجدد ترميم نمود.

۰۹۱۰-۸۳۰۹


در بعضي از باشگاه هاي ورزشي تزريق آمپول انجام مي شود آيا رييس اداره ورزش و جوانان بافق حالا ديگر نمي خواهد کاري انجام بدهد؟

۰۹۱۴-۲۰۷۵


برخي از مزارع کشاورزي در بافق، اقدام به بستن راه هاي خروجي مزرعه خود مي کنند اين کار اگر چه خوب است ولي واقعا زشت است که مزرعه چهل هکتاري يا هشتاد هکتاري فقط يک راه ورود و خروج داشته باشد.

۰۹۱۶-۴۲۴۳


چرا سارقاني که گرفته مي شوند سريع آزاد مي گردند؟! به چه علت همين سارق دوباره از زندان بيرون نيامده شروع به دزدي مي کند؟ به نظرم اين مشکل بررسي بشود.

۰۹۱۵-۳۸۷۵


در آستانه هفته قوه قضائيه قرار داريم لطفا از مسئولان دادگستري در بافق گزارش عملکرد بخواهيد که در اين مدت چقدر پرونده حل و فصل کرده اند و آمار بخواهيد که بالاترين ميزان پرونده ها در بافق چيست؟ تا مردم به فکر باشند.

۰۹۱۳-۰۳۵۷


چرا برخي از مواقع در روزنامه تان غلط املايي وجود دارد؟ مگر قبل از چاپ، خبرهارا ويرايش نمي کنيد؟

بازتاب: ضمن تشکر از شما خواننده گرامي نهايت تلاش خود را خواهيم کرد.

۰۹۱۳-۶۹۰۵


اين چه وضعي است که فرمانداري بافق مدام تغيير مي کند ؟ چرا سمت فرمانداري در بافق حداقل براي ۲الي۴سال ثابت نمي ماند؟

۰۹۱۶-۳۰۸۷


الحمدا… باران و نعمت خوبي در روستاها باريد ولي از اداره محيط زيست و منابع طبيعي درخواست داريم تا در منطقه دشت(لرد) شيطور محافظاني قرار دهند تا افراد غريبه که براي جمع آوري اشترک مراجعه مي کنند درختان را از بين نبرند.

۰۹۱۴-۵۲۶۹


خيلي برايم جالب بود که براي خريد گوسفندي به آغل يکي از همکاران خود رفتم و ديدم که همکارم براي گوسفندهايش کولر آبي گذاشته و جالب اينکه اين کولرها هم زمان سنج داشت و از ساعت ۸ صبح الي ۵ عصر روشن مي شد. خواستم بگويم از بس هوا گرم است براي گوسفندان هم کولر روشن مي کنند! و اگر مصرف برق بالا است بخاطر اين آغل ها نيز مي باشد.

۰۹۱۳-۷۹۵۰


شرکتي که فاضلاب را به شبکه شهري وصل مي کند براي چاه هاي فاضلابي که در حياط منزل خود حفر شده است غرامتي هم پرداخت کند يا حداقل خودشان سنگ فرش ها را که خراب کرده اند مرمت کنند. تقصير ما چيست؟ که آن موقع شهرداري اجازه نمي داد تا در کوچه چاه حفر کنيم و مجبور مي شديم در حياط منزل چاه داشته باشيم.

۰۹۱۳-۸۲۷۶


شهرداري بافق چرا فکري به حال خيابان هاي شهيد تفکري و چهارده معصوم نمي کند؟ اصلا جاي پارک در اين خيابان هانيست! ماشين ها به سختي از کنار هم رد مي شوند.

۰۹۱۳-۷۰۸۶


چرا شهرداري آسفالت کوچه ها را انجام نمي دهد در محدوده هتل علمدار به سمت مزرعه حيدر آباد علي که منازل ساخته اند، چرا شهرداري آسفالت آنجا را انجام نمي دهد؟

۰۹۱۴-۴۳۷۸


قيمت مسکن و اجاره بهاي مغازه ها در بافق افزايش چشمگيري داشته است. چرا فکري براي پايين آمدن اين نرخ ها نمي شود؟

۰۹۱۶-۵۸۷۷


کوچه چهارده معصوم فرعي يک نزديک به ده روز است داخل آن حفاري براي انشعاب فاضلاب شهري انجام مي دهند چرا وصل اين انشعاب اينقدر طول داده مي شود؟

۰۹۱۳-۶۹۸۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: