خبرهایی که اجتماعی و مصاحبه ای باشد را خیلی دوست دارم

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ چنانچه مشخص است و همه می دانند، قرن بیست و یکم، قرن سرعت انتقالات است. این انتقالات در همه عرصه های زندگی محسوس بوده که آنی ما شاهد آنیم.یکی از این انتقال های سریع اطلاعات و داده ها اعم از تصویری، صوتی، نوشتاری و امثال اینها از طریق رسانه معمول در جهان و شبکه های ساخته شده در این فضای مجازی است در ادامه گزارش خبرنگاران را در این مورد خواهید خواند:
ابتدا یکی از همشهریان که تمایلی به معرفی خود نداشت گفت: بنده خبرهایی که مربوط به حوادث است را بیشتر دنبال می کنم زیرا کنجکاوم که بدانم چگونه و برای چه افرادی اتفاق افتاده است.
وی در ادامه بیان کرد: بیشتر از طریق فضای مجازی خبرها را دنبال می کنم.

خبرهای حوادث و ناگوار برایم جذابیت دارد
محمد پورسلطانی بیان کرد: حدود نیم ساعت تا یک ساعت در روز خبرهای اقتصادی فرهنگی را دنبال می کنم ولی بیشتر خبرهای حوادث و ناگوار برایم جذابیت دارد.
وی در پاسخ به این سوال که ” چه عواملی باعث می شود که اینگونه خبرها را دنبال نماید؟”گفت: آگاه یافتن از وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه باعث می شود که بیشتر این خبرها را دنبال نمایم و در این سال های اخیر اگر از خبرهای اقتصادی دوری کنیم بسیار با مشکل روبه رو خواهیم شد.

تمایلی به دنبال کردن خبر ها و رسانه ندارم
بهبهانی افزود: تمایلی به دنبال کردن خبر ها و رسانه ندارم زیرا اطلاعات درستی در اختیار مردم قرار نمی دهند و از سویی بیشتر خبرها باعث ناراحتی و تاسف می شود و تمایلی به دنبال کردن آن ندارم.
سپس محمودی گفت: فقط شبکه خبر و رادیو آوا را گوش می کنم چون گوش کردن خبر فایده ای ندارد و افکار انسان را خراب می کند و خبرهایی هم که دنبال می شود پیگیری های بعدی آن صورت نمی گیرد و بدون فایده است.
وی در ادامه از خبرنگار خواست که پیگیر رفع این چاله های ایجاد شده توسط فاضلاب شهری شود و گفت: شاهد پیچ خوردن پای چندین نفر در این ناهمواری ها بودم و مدت طولانی است که این خیابان را کنده و باز ترمیم نکردند.
یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: خبرهای شبکه دو ۲۰:۳۰ و ۲۲ شبکه سه را بیشتر می بینم و خبرهای شهرستان را از فضای مجازی بیشتر دنبال می نمایم.

خبرهایی که اجتماعی و مصاحبه ای باشد را خیلی دوست دارم
وی در ادامه بیان کرد: گاهی روزنامه و هفته نامه هایی که در دسترس باشد را مطالعه می کنم و خبرهایی که اجتماعی و مصاحبه ای باشد را خیلی دوست دارم.

روی دیگر سکه
خانم ۳۱ ساله بیان نمود: به برخی از خبرها در فضای مجازی نمی توان اعتماد کرد در فضای مجازی هرچند خیلی سریع خبر انتشار می یابد و این از نقاط مثبت است؛ اما باید روی دیگر سکه را هم دید که خبرهای ناگوار باعث ناراحتی و نا امیدی می شود و یا خبرهایی که نمی توان به آن استناد کرد باعث گسترش شایعه می گردد.

 

گزارش: حدیث عباسی- حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: