آغاز طرح شهید عجمیان با مشارکت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش

۱۶ مدرسه عادی دولتی کم بخرودار شهرستان در طرح شهید والامقام روح الله عجمیان ذیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شاداب سازی ، تعمیر و تجهیز می‌شوند.
آغاز طرح شهید عجمیان با مشارکت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش

به گزارش هفته نامه افق کویر از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ جلسه طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی با حضور “میرجعفری مدیر آموزش و پرورش ، “کرمی” مدیر توسعه و برنامه ریزی طرح شهید عجمیان ، “حسینی سبزواری” دبیر قرارگاه ، “دهقان” مسئول بسیج دانش اموزی ، “شریعتی” مسئول بسیج سازندگی در دفتر مدیریت برگزار شد .

مدیر توسعه و برنامه ریزی طرح شهید عجمیان ضمن تشکر از همراهی بسیج و نیروهای جهادی در انجام برخی از فعالیت های عمرانی مدارس در این طرح افزود : فعالیت تابستانه طرح شهید عجمیان نیز با رویکرد شاداب سازی و بهسازی با هدف گذاری ۱۶ مدرسه در شهرستان آغاز شده است .

کرمی با اشاره به این که در این طرح بیش از۸۰ نفر در ۱۲ گروه جهادی مشارکت خواهند داشت خاطرنشان کرد : طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی در پایان از همکاری تمامی نیروهای جهادی که در اجرایی سازی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر علی‌الخصوص بسیج سازندگی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، بسیج دانش آموزی ، بسیج فرهنگیان که با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

مسئول بسیج سازندگی نیز با اعلام رضایت از همکاری در این طرح بیان داشت : تمام توان و سعی بسیج سازندگی در کنار آموزش و پرورش برای توسعه عدالت تربیتی و آموزشی با اولویت مدارس کم برخوردار می باشد.

وی تاکید کرد : با توجه به توانمندی و تجارب سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و گسترش عدالت، از این ظرفیت موثر انقلابی در اجرای این طرح استفاده خواهد شد .

در این جلسه با بررسی وضعیت مدارس هدف توسط اعضا قرارگاه ، انجام فعالیت ها بین بسیج سازندگی ،بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش تقسیم شد.

گفتنی است، شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود ه که در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشت.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات مختلف و متعدد چاقوی برخی اغتشاشگران به شهادت رسید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: