برگزاری رخداد بزرگ عکاسی استانی در بافق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: اردوی عکاسی عکاسان جوان استان یزد به همراه کارگاه‌های آموزشی در بافق برگزار شد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: هدف از برگزاری اردوی عکاسی، معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان بافق بود.

او افزود: این اردو با حضور بیش از ۸۲ عکاس جوان و نوجوان استان با همکاری عکاسان سینمای جوان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد.

قائمی بیان کرد: در این اردوی یک روزه عکاسان از نقاط دیدنی شهرستان ازجمله آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)، مجموعه میدان خان، بافت تاریخی و مسجد جامع، پارک آبشار، پارک آهن شهر، شرکت سنگ آهن مرکزی، نخلستان‌های مناطق روستایی صادق آباد و باقرآباد و مجموعه ریگزار‌های کاراکال وشن وشادن بازدید و عکاسی کردند.

او گفت: کارگاه آموزشی تخصصی عکاسی نیز باعنوان پدیدارشناسی در عکاسی معاصر توسط استاد کشوری حسام چاوش در حاشیه بازدیدها، برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق خاطرنشان کرد: در پایان مقرر شد هر عکاس ۱۰ عکس برتر خود را به دبیرخانه اداره ارائه کند و آثار منتخب در قالب نمایشگاه و کتاب برای عموم به نمایش گذاشته شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: