بهداشت، پزشک و سلامت یکی از شاخص‌های مهم برای رشد و توسعه جامعه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: نباید فراموش کرد که بهداشت، پزشک و سلامت یکی از شاخص‌های مهم برای رشد و توسعه جامعه است.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور در زمینه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته است گفت: شهر یزد نیز درزمینه پزشکی و بهداشت سرآمد است و تا کنون پزشکان متخصص و متعهد زیادی را تحویل جامعه داده است.

او افزود: امروزه یزد به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری سلامت معروف است و همچنین به دلیل هزینه‌های مناسبی که پزشکان یزدی اخذ می‌کنند امکان جذب توریست سلامت در شهر یزد فراهم شده است و هرساله از سراسر کشور و حتی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس بیماران زیادی برای درمان به یزد سفر می‌کنند.

سیفی هفته دولت را نیز گرامی داشت و ادامه داد: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به مدت یک هفته به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، در هفته دولت دستگاه‌های دولتی و اجرایی از سراسر کشور عملکرد فعالیت خود را اعلام می‌کنند تا مردم در جریان قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: شهرداری یزد نیز پروژه‌هایی را در این هفته به بهره برداری می‌رساند و عملکرد خود را در شهر به صورت جامع به اطلاع مردم می‌رساند.

او تاکید کرد: دولت زمانی موفق می‌شود که همراهی آحاد مردم را داشته باشد دولت نیز باید برای رضایت بیشتر عموم مردم تلاش کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل