صدای افق

چرا جلو هیئتی که در روز عاشورا خلاف بند ۳۰ صورت جلسه شروع به استفاده از بلندگو نموده، گرفته نمی شود. از سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانداری و هیات مذهبی می خواهیم که به این نکته توجه داشته و به هیئت تذکر بدهند تا قانون برای همه یکسان اجراء شود.
۰۹۱۳ -۰۰۳۲


منظور از آنکه در شماره قبل یکی از خوانندگان پیام داده بود موضوع ماشین داستر بخشداری، واقعا چیه؟ چرا پیگیری نمی کنید؟
۰۹۱۴-۳۶۹۵


از قسمت مسابقه و نقاشی با جایزه تشکر می کنم واقعا قسمت سرگرم کننده برای بچه های ما است و حداقل چندساعتی با آن کلنجار می روند.
۰۹۱۰-۸۳۰۵


برخی از افاعنه، در بافق اقدام به خرید زمین و ساختن خانه باغ کرده اند و خیلی خانه باغ های زیبا هم ساخته اند. ببینید کار به کجا رسیده است.
۰۹۱۳-۰۲۴۱


این دو دستگی در میان مسئولین بافق ضرر آن متوجه مردم خواهد شد . چرا هیچ کس کاری نمی کند و مسئولین را آشتی نمی دهد.
۰۹۱۵-۲۳۴۷


آب مصرفی برخی از نقاط شهر در تابستان دچار افت فشار می شود، هر چند در زمستان هم به آن صورت فشاری ندارد و ما مجبوریم از پمپ استفاده کنیم آیا وقت آن نرسیده که اداره آبفای بافق به فکر حفر چاه های جدید و لوله کشی مدرن و جدید تر باشد؟
۰۹۱۳-۴۷۹۵


خاموش کردن چاه های آب چه فایده؟ چاه های کشاورزی برای منابع زیر زمین وجود دارد و به نظرم در پی این پرده موضوعی نهفته است. اگر آقایان راست می گویند بروند جلوی منابع آب که در منطقه معدنی D19فوران می کند بگیرند.
۰۹۱۶-۴۲۴۳


مدتی است غلط های املایی در نشریه کم شده است معلوم می شود که یا خبرهای اینترنتی بیشتر دارید یا دقت ویراستاران زیاد شده است.
۰۹۱۶-۰۰۷۴


در حسینیه خیابان سفلی که نماز جمعه برگزار شد خیلی فضا بازتر بود. از امام جمعه محترم درخواست می کنیم همان گونه که از روحانیون دیگر سطح شهر جهت اقامه نماز جمعه دعوت میشود برگزاری نماز جمعه هم به صورت منظم در مساجد بزرگ تشکیل بشود
۰۹۱۳-۴۲۴۸


برخی از کوچه های سطح شهر که جهت وصل انشعاب فاضلاب وصل شده اند هنوز محل کنده و اتصال لوله ها را آسفالت نکرده اند به نظرم هر چه زودتر شرکت آب و فاضلاب اقدام کند.
۰۹۱۴-۵۸۲۶


امروز از فروشگاه …. خرید کردم ،مبلغ کل خرید ۴۶۰ هزار تومان فاکتور شد .هنگام کارت کشیدن ،شهروندی وارد شد با فریاد !!!! و چنین گفت ،شما هر جنسی را ۱۰ تومان یا ۷ هزار تومان گرانتر از قیمت درج شده روی جنس ،با من حساب کردید .
قیمت شوینده روی ان درج شده ۲۷ هزار تومان اما فاکتور کردید ۳۷ هزار تومان .!!!! سایر اقلام هم همینطور بالاتر از قیمت روی جنس بود ،بنده هم شروع کردم مقایسه کردن ،متوجه شدم دقیقا درست میگوید !!!! هر کدام از اجناس را ۷هزار تومان یا ۵ هزار تومان گرانتر فاکتور کرده است !!!
در نهایت قیمت کل اجناس من بر طبق قیمت درج شده بر روی اجناس ۳۳۰ هزار تومان میشود اما فاکتور ….. ۴۶۰ هزار تومان می باشد .بعد از جرو بحث ،مدیریت عنوان کرد که ما اجازه داریم ۲۶ درصد روی اجناس خود اضافه تر ،محاسبه کنیم .
اینجانب به عنوان شهروند ایرانی ،اعلام میکنم که فروشگاه …… ،به طرز بیشرمانه ای از یک خرید ۴۶۰ هزار تومانی ،مبلغ ۱۳۰ هزار تومان به معنای واقعی کلمه ،… می کند .
محمدعلی امین بافقی


با سلام در رابطه با این صورتجلسه در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹که با حضور فرماندار اسبق جناب آقای صمیمی. شورای شهر آقای حاج اصغر رنجبر و مدیر آموزش و پرورش آقای سید میر جعفری و کارشناسان وی و انجمن اولیا و مربیان مدرسه ۲۲ بهمن که به امضا و تفاهم رسید ، تاکنون برای تخریب و ساخت و ساز این مدرسه با وجود خیر محترم جناب آقای شایق (شرکت شهداب )چه اقداماتی را انجام داده اید .؟
در ضمن در سال ۱۴۰۱ بعد از گذشت ۳ ماه از سال به علت جابجایی و تخریب مدرسه ۲۲ بهمن به مدرسه هفته تیر انتقال یافت در شیفت عصر مجبور به تدریس شدند و سرویس ایاب و ذهاب با هماهنگی شورای شهر با شهردار محترم فراهم گردید.
آیا امسال هم سرویس ایاب وذهاب برای دانش آموزان مدرسه ۲۲ بهمن توسط شهرداری داده می‌شود!!!؟
فضای مجازی


از فرمانداری محترم شهرستان و شورای شهر و آموزش و پرورش خواهشمندیم تا قبل از شروع سال جدید این دغدغه والدین در رابطه با فراهم کردن سرویس ایاب وذهاب دانش آموزان این مدرسه را فراهم کنند وهماهنگی های لازم را انجام دهند ،این موضوع باعث دغدغه والدین این مدرسه شده و به علت قیمت بالای سرویس شخصی برای فرزندان امکان پذیر نیست .
با تشکر والدین دانش آموزان مدرسه ۲۲ بهمن‌


باسلام خدمت فرماندار.بخشدار درفرمانداری ومدیریت جهاد کشاورزی درشهرستان بافق.دررابطه باتوزیع آرد نان در روستا نظارتی وجود ندارد.
۰۹۱۳-۷۰۵۳


واقعا چرا بافق نباید شبکه های تلویزیونی HD داشته باشه کیفیت شبکه های HD خیلی بهتره،چرا مردم بافق باید از این هم محروم باشند؟
فضای مجازی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: