توانمندی های دانشگاه پیام نور را معرفی کنید

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور دکتر “کاظم حمیدی زاده”رییس دانشگاه پیام نور یزد ، فرماندار و مدیران شهرستان بافق از زحمات ” دکتر اعظم ابراهیمی” رییس دانشگاه پیام نور بافق تقدیر و تشکر شد و ” مریم روزبهی” به عنوان رییس دانشگاه پیام نور بافق منصوب گردید.کاظم حمیدی زاده گفت: آمارها نشان می دهد که فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور سهم بسزایی در قبولی مقاطع کارشناسی ارشد و آزمون های استخدامی دارند.

۵۰۰ نفر تعداد دانشجویان پیام نور بافق

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معتبر در کشور می باشد و می طلبد فعالیت هایی در جهت رونق دانشگاه انجام شود . وی تعداد دانشچویان دانشگاه پیام نور بافق را ۵۰۰ نفر اعلام نمود و گفت: انتظار می رود توسعه رشته های ارشد با توجه به ظرفیت علمی که در اعضای هیئت علمی دانشگاه وجود دارد صورت گیرد و دانشگاه در رشته هایی دانشجو پذیرد که کارآفرین باشد و با توجه به ظرفیتی که در بافق وجود دارد باید بررسی شود که چه رشته هایی مورد نیاز می باشد تا دانشجو پس از فارغ التحصیل شدن بتواند جذب بازار کار شود.

توانمندی های دانشگاه پیام نور را معرفی کنید

وی افزود: سعی کنید تبلیغ دانشگاه پیام نورشهرستان بافق را انجام دهید چون هم دانشگاه از نظر علمی در جایگاه خوبی قرار گرفته است و دوم برای مردم این شهر مناسب است. دانشجویانی که از بافق وارد شهرهای دیگر شوند مشکلات خاص خود را خواهند داشت با کسانی که مشاور رشته های تحصیلی هستند و کسانی که تبلیغات انجام می دهند تبلیغات گسترده ای انجام دهید و توانمندی های دانشگاه پیام نور را معرفی نمایید.

در ارائه ظرفیت های دانشگاه پیام نور بسیار ضعیف عمل شده است

حمیدی زاده تصریح کرد: در ارائه ظرفیت های دانشگاه پیام نور بسیار ضعیف عمل شده است و کارهای بزرگی انجام می شود ولی دیده نمی شود.
وی پیشنهاد کرد: کلینیک حقوق تأسیس گردد و واحد مشاوره دانشگاه راه اندازی شود.
وی عنوان کرد: یکی از توقعات دانشجو این است؛ که در محیطی پویا و با نشاط قرار بگیرد اگر نتوان دانشجو را از لحاظ فرهنگی جذب نمود دانشجو جذب جاهای دیگر خواهد شد دانشجو باید در جهتی جذب شود که استعدادهایش شکوفا شود اگر دانشجویی از لحاظ علمی رشد کند ولی از نظر فرهنگی قوی نباشد تبعات بدتری خواهد داشت.
کاظم حمیدی زاده گفت: از نظر آموزشی دانشگاه پیام نور در وضعیتی قرار دارد؛ که بدلیل آزمون و کتاب محور بودن کمترین مشکلات را داشته و وظیفه همه مسئولین است؛ که بهترین امکانات آموزش را در اختیار دانشجو قرار دهند و خواهشمندم در زمینه تشکیل کلاس ها و نظارت بر آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

گزارش: حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: