صدای افق

واقعاً مایه تاسف هست؛ که تیتر شما درباره سهام ترجیحی را هدف قرار دادند و به همین بسنده کردند؛ که تیتر غلط املایی دارد، ولی اصلاً و ابداً به حق و حقوق شش هزار پرسنل سنگ آهن و سه هزار بازنشسته این شرکت توجه نکردند.
۰۹۱۳-۴۱۲۸


باعرض سلام و احترام خسته نباشید؛ قابل توجه فرمانداری ماچند بار بابت اچدی(HD) شدن شبکه ها پیامک
به سامانه افق کویر ارسال شد؛ ولی تا به حال فرمانداری جوابی نداده است، مگر حق بافق نیست؟ چرا باید بعضی شهرها داشته باشند وشهرستان بافق نداشته باشد ؟ از نشریه افق کویر تقاضا داریم پیگیری نماید چون فرمانداری جوابی ندارد. باسپاس از زحمات شما
جمعی از جوان های بافق


چرا کم کاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره مرزهای جغرافیایی بافق به‌گردن استاندار و فرماندار انداخته می شود! وا…اگر نماینده مردم مثلاً دخیل عباس بود شورای‌اسلامی شهرستان بافق یک لحظه هم درنگ نمی کرد و مرتب می گفت: نماینده مجلس چه می کند؟
۰۹۱۳_۳۲۱۶


سلام. تشکر ویژه از گروه ققنوس به خاطر اجرای تعزیه بسیار زیبا در حسینیه روستای رضاییه، واقعا دست مریزاد !!
۰۹۱۳_۶۸۷۸


چرا نماینده مجلس شورای اسلامی درباره سهام ترجیحی شرکت سنگ آهن مرکزی سکوت اختیار کرده است؟ آیا نباید نماینده از پیگیری های خود بگوید؟
۰۹۱۰-۵۵۹۷


برخی که سکان فعالیت های فرهنگی در بافق را عهده دار بودند امروز تبدیل به یک منتقد فرهنگی شده! این افراد اکنون باید بیایند پاسخ بدهند که چرا کم کاری کرده و در طول تصدی مسئولیت خود نتوانستند یک ساختمانی بسازند یا افتتاح کنند با آن که با فرماندار و مدیرعامل وقت سنگ آهن؛ هم فکر و هم عقیده بودند.
۰۹۱۳_۰۰۳۲


درود وخداقوت، بافق را به شهر «دارالشجاعه» و وحشی بافقی می شناسند. چه زیباتربود؛ مجسمه وحشی بافقی در روبروی میدان امامزاده عبداا… ( ع) نصب می شد. سپاس
۰۹۱۱_۷۳۷۹

 


چرا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نظارتی بر روی فعالیت به اصطلاح خبرنگاران ندارد! به راحتی به مسئولین توهین می کنند و ارشاد ساکت هست!
۰۹۱۶-۴۲۷۸


باسلام. شهرداری زیرکوبی بلوار انقلاب فرعی ۴ را انجام داده است؛ در صورتی این کار صورت گرفته است که ساکنین هزینه آن را پرداخت نمودند؛ اما با گذشت چندین ماه هنوز آسفالت آن صورت نگرفته است. شهرداری تا قبل از این که باران ببارد اقدامات لازم را انجام دهد تا با دریایی از آب روبرو نشویم.
یکی از ساکنین انقلاب ۴


برخی از رسانه های بافق به جای پرداختن به حقیقت؛ بیشتر سمت و سوی شخصی و تخریب افراد در پیش گرفته اند؟
۰۹۱۶-۳۶۴۷


با سلام؛ لطفا کوچه های انقلاب ۵۳ را بررسی نمایید، یکی از کوچه های این محله مدت زیادی است که آسفالت آن تخریب شده است و عمق تخریب بسیار زیاد است که هنگام عبور وسایل نقلیه با مشکل روبرو می شویم.
۰۹۱۳-۵۶۲۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: