از عملکرد شورای اسلامی شهربافق اطلاع چندانی ندارم

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است و خبرنگاران افق کویر به همین مناسبت گزارش مردمی در مورد عملکرد مسئولین شهرستان بافق تهیه نمودند که در ادامه می خوانید:

انتظاری از هیچ کدام از مسئولان اجرایی ندارم

یکی از شهروندان که بسیار از عملکرد مسئولین ناراحت بود گفت: با وجود گرانی و تورمی که در جامعه وجود دارد چطور می توانم رضایت داشته باشم. بنده در مدت عمر خود تا کنون ارتباطی با فرمانداری نداشته ام و انتظاری نیز از هیچ کدام از مسئولان اجرایی ندارم از افرادی باید انتظار داشت که لیاقت داشته باشند.

فضای سبز جلوی امامزاده عبدا..(ع) بسیار نامناسب است

وی در ادامه از مشکلات شهر گفت: شهرداری دائم مشغول آسفالت خیابان ها است و کمربندی درست می کنند و به این مکان مقدس امامزاده عبدا… (ع) توجه ای نمی شود چندین مورد مشاهده کردم؛ که خانمی بچه بغل به زمین خورده و هیچ مسئولی عهده دار رفع این مشکلات نمی شود؛ فضای سبز جلوی امامزاده عبدا… بسیار نامناسب است و برای رفت و آمد فضای مطلوبی ندارد.

پارکینگی جهت رفاه عموم مردم تأسیس شود

وی در ادامه بیان کرد: این مکان مقدس پذیرای مهمان های زیاد است و همچنین مغازه و فروشگاه های این مکان که مرکز شهر نیز است زیاد می باشد بنابراین می‌طلبد پارکینگی جهت رفاه عموم مردم تاسیس شود و دید مسئولین باید خیلی فراتر از این باشد؛ حتی مکانی را برای احداث پارکینگ طبقاتی مشخص نمایند.

از عملکرد شورای شهر اطلاع چندانی ندارم

یکی دیگر از شهروندان گفت: مسئولین هیچ گونه نظارتی ندارند؛گوشت کیلویی ۵۰۰ هزارتومان شده است هیچ گونه نظارتی بر میوه فروشی ها و قصابی ها وجود ندارد و مردم بسیار ناراضی هستند از فرماندار انتظار می رود؛ که بیشتر در بین مردم حضور داشته باشند و درد دل مردم را بشنوند؛ مردم همه نمی توانند در دفتر فرمانداری حضور داشته باشند.
وی در ادامه بیان نمود: از عملکرد شورای شهراطلاع چندانی ندارم.

کدام منطقی پشت این حیف و میل کردن اموال عمومی است

مرد پنجاه ساله بیان کرد: به علت عملیات عمرانی در بلوار انقلاب مردم وکسبه بامشکل مواجه شده اند چه لزومی داشته و دارد؛ که دراین برهه از زمان که کشوربا گرانی وتورم افسارگسیخته مواجه است یک عده از مسئولین سرمایه چندصد میلیاردی این شهر و کشور را خرج می کنند؛ که هیچ مشکلی از مشکلات عدیده این مردم عزیز را برآورده نمی کند؛ آسفالت و جداول خیابان های شهر را کنده و سنگ فرش می کنند این کار ضرورتی ندارد.
شایان ذکر است؛ که با توجه به این گزارش مردم بسیار نکته بین شدند و بی تفاوت از عملکرد مسئولین نمی گذرند بنابراین می‌طلبد؛ که مسئولین نیز با حساسیت بیشتری به فعالیت‌های خود بنگرند و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

گزارش: حدیث عباسی- حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: