صدای افق

سلام، تقدیر و تشکر از رسانه افق کویر
امروز داشتم مطالعه می کردم از رسانه افق کویر که دیدم بخشدار و رییس جهادکشاورزی به روستاهای رضاییه و صدرآباد بازید میدانی داشتند؛ خواهشمندم از بزرگواران بازدیدی از صحرای های که در بلوار کشاورز قرار دارد مثل احمداباد بعد محمداباد و بعد حسین اباد و کریم اباد و جحت اباد هست. خواهشا فکری برای اسفالت گاز و روشنایی، لوله کشی برای چاهها بردارند. من جوان کشاورزم واقعا جاده درست وحسابی ندارد، دامدارهای ما گاوهای شیری دارند، و در این مسیر پر پیچ و خم شیر آنها خراب می شود؛ به دلیل اینکه در این منطقه گاز ندارند، رییس های عزیز جوان عاشق کشاورزی تو هردولتی اومدیم بیل ماگلی برنداشت ما اهل پاتوق و دود دم نیستیم، کشاورز هستیم جاده ما را اسفالت کنید که شب ها به آبداری می رویم، اینقدر زمین نخوریم و وسیله نقلیه مان خراب نشود. لطفا نگاهی به این منطقه هم بیندازید.
تشکرفراوان ازشما مسئولین خدوم و زحمتکش
پیام رسیده


باعرض سلام و ادب، فیش حقوق معدن (…) برایتان می فرستم بگذارید داخل کانال هفته نامه افق کویر تا همه ببینند که معدن کوشک با این درآمد که تا جایی که من می دانم درآمدش از سنگ آهن هم بیشتر هست که کمتر نیست حقوق کارگرهاش اندازه پول تو جیبی بچه های الان نمی شود.
آخه چرا (…) کجا ۱۸ میلیون تومان پرداختی دارند.
اینجا(…) هست یا (….) اینقدر (….) می گویند.
فضای مجازی


از فرمانداری محترم شهرستان و شورای شهر و آموزش و پرورش خواهشمندیم تا قبل از شروع سال جدید، دغدغه والدین در رابطه با فراهم نمودن سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان این مدرسه را مرتفع نمایند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. این موضوع باعث دغدغه والدین این مدارس شده و به علت هزینه بالای سرویس شخصی؛ برای فرزندان امکان پذیر نیست
فضای مجازی


با سلام، در رابطه با صورتجلسه ای که در تاریخ۹/۶/۱۴۰۱باحضور فرماندار اسبق، صمیمی، شورای شهر، حاج اصغر رنجبر و مدیر آموزش و پرورش سید میرجعفری و کارشناسان وی و انجمن اولیاء و مربیان ، مدرسه ۲۲بهمن که به امضاء و تفاهم رسید، تاکنون برای تخریب و ساخت و ساز این مدرسه با وجود خیر محترم، شایقی(شرکت شهداب) چه اقداماتی انجام داده اید؟
در ضمن در سال ۱۴۰۱بعد از گذشت ۳ماه از سال به علت جا به جایی و تخریب، مدرسه ۲۲ بهمن؛ به مدرسه هفت تیر انتقال یافت. در شیفت عصر مجبور به تدریس شدند و سرویس ایاب و ذهاب با هماهنگی شورای شهر با شهردار محترم فراهم گردید. آیا امسال هم سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان مدرسه۲۲بهمن توسط شهرداری داده می شود؟
فضای مجازی


با سلام ؛ الان که دانش آموزان سال دیپلم هستند چه لزومی دارد مانتو مدرسه و مدلش عوض شود. در حالی که بچه های ما نه ماه بیشتر نمی توانند از این مانتو استفاده نمایند و مانتوهای سال قبلشان نو و قابل استفاده است. امسال اجبار نمودند که روپوش دانش اموزان عوض شود. خیلی ظلم است که پانصد یا ششصد هزار تومان هزینه کنیم و بعد لباس را دور بیندازیم چون دیگر قابل استفاده نمی باشد. اگر قانون مدرسه این است برای پایه دهم و یازدهم باشد نه پایه دوازدهم که نه ماه نباید بیشتر استفاده کنند آن هم در شرایط اقتصادی الان خیلی از خانواده ها دچار مشکلات اقتصادی هستند .
فضای مجازی


چرا شهرداری برای مجتمع فرهنگی ورزشی شهداب واقعدر میدان مادر گیر می دهد و نمی گذارد تا این مجتمع زودتر تمام بشود و هر روز به آنها اخطار می دهند که دیوار را باید خراب کنید چرا شهرداری به فکر توسعه مدارس نیست؟
۰۹۱۳-۵۸۷۱


آموزش و پرورش که اینقدر نیست نیست معلم می زند چرا تاکنون معلم جذب نکرده است؟ و چرا معلمان را به اداره برده و کار اداری به انها سپرده است؟از فرماندار شهرستان بافق درخواست می کنیم که نظارت داشته باشند.
۰۹۱۴-۲۶۹۸


شنیده ایم که شهرداری بافق قصد دارد دو طرف بلوار آیت ا… میرغنی زاده محدوده میدان مادر تا مبارکه را به فاصله ۵۰الی۶۰متر فضای سبز ایجاد کند؟! آخر یکی به شهرداری بگوید: باباجون تو که آب نداری؛ برای چه می خواهی فضای سبز ایجاد کنی؟ و در کنارش هم پارک آبشار را داری، چرا اینقدر فضای سبز در یک منطقه شهر تمرکز می دهید.
۰۹۱۶-۵۲۹۹


آموزش و پرورش اگر واقعا مدرسه ندارد چرا مدارس خود را برای سود بیشتر و درآمد بهتر به مدارس غیر انتفاعی واگذار می کند؟ این چه وضعیست؟ اگر مدرسه ندارید چرا آنرا به موسسات غیر دولتی اجاره می دهید؟
۰۹۱۰-۵۰۹۶


هر چند که در شماره اخیرتان تیتر را اشتباه نوشته بودید و غلط املایی داشتید؛ ولی مهم ترین نکته این بود که سهام ترحیحی را چرا به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی واگذار نمی کنند؟ حساب کنید ۶هزار پرسنل، بیش از ۳هزار بازنشسته
۰۹۱۳-۲۹۶۷


روز پزشک را بر پزشکان محترم شهرستان بافق تبریک می گوییم؛ به ویژه پزشکانی که واقعا برای مردم زحمت می کشند، علی الخصوص پزشکان متخصص
۰۹۱۴-۷۴۰۲


واقعا بافق شهر خوبی است، قدر این شهر را بدانید؛ بویژه در ایام محرم و صفر که در هر خانه و کوچه ای مجلس روضه برگزار می شود. اخیرا بنده به یکی از شهرهای شمال مسافرتی داشتم، متاسفانه شعایر دینی خیلی کم رنگ بود(…)
۰۹۱۴-۷۶۳۰


معضلات اجتماعی بافق خیلی زیاد شده است، از یکی از مسئولان شنیدم که بیشتر خانواده ها به سمت رفاه زدگی پیش رفته اند و دنبال پول در آوردن بیشتر هستند. واقعا مسئولین فرهنگی شهر و سازمان های مرتبط به فکر باشند.
۰۹۱۵-۴۱۲۶


آمار طلاق در بافق متاسفانه زیاد شده خانواده ای خبر دارم که هنوز ۳ ماه از ازدواجشان نگذشته، درخواست طلاق داشتند؛ یا دختران زود ازدواج می کنند یا خانواده ها فکر می کنند دخترشان به سنی رسیده که می تواند برای زندگی خود تصمیم گیری کند.
۰۹۱۳-۶۹۷۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: