امیدوارم در آینده پرچم کشورم را بالا ببرم

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مسابقات کشتی انتخابی استعداد های برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان بافق سه شنبه مورخ هفتم شهریور ماه سالجاری در ورزشگاه تختی برگزار شد.

در ابتدا ” یاسین غلامعلی” گفت: جهت شرکت در مسابقه از استان یزد به بافق آمدم و در رشته کشتی آزاد فعالیت دارم و تا به حال در مسابقات استان و شهرستان شرکت نمودم و کشتی را ادامه می دهم تا اینکه جزء نفرات برتر کشتی کشور شوم.
درادامه” پدر یاسین غلامعلی” بیان کرد: فرزندم را به این رشته تشویق نموده همچنین برای دیدن مسابقه پسرم به شهرستان آمدم.
وی افزود: گاهی فرزندم در این مسیر خسته شده و برای ادامه دادن او را تشویق نمودم.
” امید رضا حاتمی زاده” از ابرکوه گفت: در رده وزنی ۵۷کیلوگرم هستم . ۶ سال که رشته کشتی فرنگی فعال هستم و این هفتمین مسابقه ای است که شرکت نمودم و عناوین زیادی کسب کردم.
وی گفت: از اینکه درحال پیشرفت هستم خیلی خرسندم. انشاا… در آینده بتوانم پرچم کشورم را بالا ببرم.
“عرفان انتظاری” از یزد گفت: حدود یک سال است که در رشته کشتی فعالیت دارم و تاکنون ده مسابقه شرکت نمودم و ازاینکه در مسابقات شرکت می کنم تا به مرحله کشوری برسم حس خوبی دارم؛ امیدوارم در آینده نفر اول المپیاد جهان باشم.
“سیدعباس باستان”مربی کشتی استان یزد بیان کرد: سی سال است که در رشته کشتی هستم .سطح مسابقات از نظر کمیت و کیفیت خوب است.

“یگانه غریب گشته” نایب رییس هیئت کشتی یزد بیان کرد: مسابقات در رده سنی نونهالان استعدادهای برتراستان است .نفرات برتر این مسابقات با نظر هیئت کشتی استان می بایست روزهای ۱۷ الی ۲۲ شهریور ماه در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی مشهد مقدس شرکت نمایند.
“عباسعلی دهقان “رییس هیئت کشتی شهرستان گفت : مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان با شرکت ۱۰۰ کشتی گیر از شهرستان های یزد ، بافق ، بهاباد ، اردکان ، میبد ، مهریز ، ابرکوه و اشکذر به مدت یک روز بر روی دو تشک برگزار گردید رونمایی از ۵ داور جدید کشتی استان بود که اخیرا در کلاس داوری یزد موفق به اخذ درجه سه ملی داوری شده و در کنار دهقان و عرفانی نیا دو داور با تجربه این مسابقات را قضاوت نمودند. به نفرات اول تا سوم هر دو رشته حکم و مدال قهرمانی و به تیم های اول تا سوم رشته آزاد کاپ قهرمانی اهدا گردید.

گزارش: افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: